news08.net/ads.txt

מנהלה המקצועי של שעריים, מני סויסה: “עקב חוסר עניין למשחק, זה יערך באיצטדיון שעריים”

אוהדי שעריים

שלושה ימים (יום שישי, שעה 13:00) לפני הדרבי הגדול של רחובות קיימה הבוקר (שלישי) משטרת רחובות הערכת מצב עם קברניטי מכבי שעריים, זאת בניסיון לאשר את המגרש המקומי. טענות רבות עלו על כך שהמגרש אינו ראוי למשחק עקב הקהל הרב שיגיע, ותנאי הדשא. מני סויסה, מנהלה המקצועי של שעריים, מבהיר שהמגרש הוא מבצרה של הקבוצה ונותן כוח חשוב.

“הדרבי מתקיים בשעריים עקב חוסר עניין של הקהלים ואי רכישת כרטיסים משתי הקבוצות”, סיפר סויסה. “דבר שני, אנחנו חייבים את האצטדיון הזה מאחר והוא המבצר שלנו. להערכתנו המגרש יהיה מלא- כ-100 אוהדי מרמורק, ו-400 של שעריים.

יש חשש מהדרבי לאור הפערים ברמה?: “מרמורק נבנתה בתקציב גדול, אבל אנחנו מתכוונים לצאת מהמשבר והבאנו שחקנים חדשים כדי לחלץ את הקבוצה מהתחתית, ויש כוונה להתחזק בחלק ההתקפי בהמשך. בנוסף, השנה יצא לטובה בכך שחלון העברות עד 12.2 לעומת שנים קודמות שמסתיים בינואר, כך שיש זמן לקבוצה לערוך שינויים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן