news08.net/ads.txt

מנהלי מחלקות נוער מרחבי הארץ ביום עיון מקצועי בלוד

חדשות 08 לוד

מחלקת הנוער העירונית בלוד בהובלתה של שני סמדג׳ה, אירחה קבוצת מנהלים ומנהלות מחלקות דומות מרחבי הארץ, בהן: פתח תקווה, נתיבות, גבעת שמואל, מבשרת ציון, ראש העין, נצרת, דימונה, גני תקווה, חריש, אופקים ועוד, במטרה ללמוד על הפעילות הענפה המתרחשת בלוד – הן בתחום הנוער והן בתחום הפיתוח העירוני.

הביקור נפתח בברכתו של ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש, אשר בירך את המנהלים עם הגעתם לעיר. מנהל אגף החינוך, שלום עזרן, שוחח עמם על הגישה החינוכית שמובילה את מערכת החינוך בלוד – החינוך השלם אשר רואה את הילדים והנוער בכל שעות היום, החל מהבית ספר ועד הפעילות הבלתי פורמלית בשעות אחר הצהריים. במסגרת הביקור נפגשו המנהלים עם מנכ”ל העירייה, אהרון אטיאס, שנגע בהתפתחות של העיר לאורך השנים ובעתיד המסתמן לה. לאחר מכן סיירו המנהלים ברחבי לוד, בסיור מודרך של נועם דרייפוס והתרשמו רבות מהיכולת של העיר להכיל ולתת מענה למגוון קהלים שונים המרכיבים אותה. בתום הסיור פגשו המנהלים את ליאת בן משה, מנהלת מחלקת קידום נוער וליטל שוורץ מנהלת תיכון דרכא גני אביב, אשר סיפרו לאורחים על הגישה החינוכית בה הן מאמינות ועל השיטות החינוכיות שלהן בכל הנוגע למוביליות חברתית, פיתוח מנהיגות בקרב בני נוער ושיתוף פעולה עם יחידת הנוער העירונית. מנהלי מחלקות הנוער פגשו גם את מרכזי ורכזי הנוער הרבים הקיימים בלוד, שמעו על העשייה, על ההתמודדויות ועל התוכניות העתידיות. “היה ביקור מוצלח אשר חשף את המנהלים השונים לעיר המיוחדת שלנו ולעשייה הרבה המתרחשת בה בתחום החינוך והכל בהובלתו של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו ומערכת החינוך בעירייה ובמוסדות”, סיכמה שני סמדג׳ה בסיפוק.

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן