מנהלת בית בלב” באילת, אילנה אלדן: “החזון שלנו להתרחב ולהפוך לבית חולים המשכי עם מכלול התשתיות והשירותים”

המרכז הרפואי “בית בלב” אשר בו קיימת המחלקה השיקומית-סיעודית היחידה בעיר, קיים כנס במעמד ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, מנהלת בית החולים יוספטל ד”ר רויטל בר אושר המכהנת גם כמנהלת קופת חולים כללית בעיר, מנהל קופת חולים מכבי רמי בן יוסף, מנהל קופת חולים לאומית אופיר דמרי ומנהלת קופת חולים מאוחדת מאיה אלקובי.

לדברי מנהלת המרכז הרפואי, אילנה אלדן, “המטרה היתה ליצור פלטפורמה מקצועית בין ‘בית בלב’ ובין מנהלי הקופות, על מנת להעמיק את ההיכרות עם בית בלב, ולאפשר לכל תושבי אילת הזקוקים לכך לקבל בעיר שירותים שיקומיים וסיעודיים. עד היום תושבים רבים נאלצו להתאשפז במרכז הארץ ובכך להתרחק מתמיכה של בני המשפחה הקרובים החיים בעיר. החזון שלנו להתרחב ולהפוך לבית חולים המשכי עם מכלול התשתיות והשירותים”.

אלדן הדגישה כי “מטרת המפגש עם מנהלי קופות החולים הייתה להדק את שיתוף הפעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים, במיוחד בתחום המידע המקצועי, על מנת להרחיב את השירותים הניתנים ב’בית בלב’, ולהקים בעתיד מחלקות נוספות ובהן מחלקה לתשושי נפש, להרחיב את המחלקה לשיקום נוירולוגי”.

מאיר יצחק הלוי, הוסיף כי ״אפיוניה של העיר אילת כעיר קצה מבודדת ולא גדולה מחייבים איגום כוחות של כלל גורמי הבריאות בעיר לרווחת התושבים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן