מנהלות “בן צבי” ו”הדר” בנס ציונה, ליאורה ברוק וענת ורשביאק לוז התגלתה כשחקנית קומית בכנס משרד החינוך

מחוז מרכז פתח רשמית את שנת הלימודים, בכנס מרשים שהתקיים במעמד מנהלת המחוז הגב’ ורדה אופיר. מפקחת המחוז הגב’ גלית חרובי, מפקח החמ”ד של המחוז הרב גד ברטוב כיכבו גם כמנחי האירוע. בשל מגבלות הקורונה נכחו פיזית באולם צוות מצומצם של מפקחים ועובדי מטה אליהם הצטרפו באופן מקוון כ-900 מנהלי בתי ספר ועוד ראשי אגפי החינוך ודוברי 56 הרשויות של המחוז.

הכנס עמד בסימן “מגביהים עוף” – חולמים ויוצרים חינוך, וחולק לשני חלקים: החלק הראשון הוקדש לפעילות ברמה המחוזית ובחלק השני הועברו באופן מקוון הישר מאולפן בירושלים דברי שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון ומנכ”ל המשרד תא”ל במיל’ יגאל סלוביק.

את הכנס המחוזי פתח קליפ שהכינה מקהלת מורן שהופק וצולם כולו בזום, לאחריו עלתה הגב’ ורדה אופיר לשאת את ברכתה למנהלים. השנה בחרה הנהלת המחוז לתת את הבמה למנהלים ולאתגרים שהם ניצבים מולם. ושלושה נציגים של המנהלים בשטח בהם: אורנה שלי – מנהלת ביה”ס היסודי ידלין, יערית חן – מנהלת ביה”ס היסודי יובלים בגני תקווה ו הילאל מסארווה מנהל הרב תחומי עמל אחווה טייבה, התייצבו לשאול את מנהלת המחוז שאלות קשות שהם מתמודדים איתן.

לאחר כל שאלה, שתי מנהלות ענת ורשביאק לוז מביה”ס היסודי הדר ולורי (ליאורה) ברוק מביה”ס היסודי בן צבי בנס ציונה שהתגלו כשחקניות קומיות מהשורה הראשונה, המחיזו בקטע קומי את השאלה דבר שגרם לכל הצופים (פיזי ווירטואלי) לפרוץ בצחוק גדול ומהנה.

הכנס נחתם בקליפ מרגש שהכינו המשצ”ים של מינהל חברה ונוער שגרף מחיאות כפיים סוערות והצטרפות לשירה. לאחר הפסקה קצרה התחיל השידור מהאולפן, המקוון מירושלים, בהנחיית השחקן שלום מיכאלשווילי. שרת החינוך החלה את דבריה בסיפור קצר לאחר מכן פרסה את מישנתה והחזון החינוכי שהיא מביאה למשרד החינוך, בין היתר ציינה לשבח את התוכנית “כישרון במרכז” שהגה המחוז, שבו כל תלמיד יכול להגיש יצירה בתחום האהוב עליו במיוחד (ספורט, אומנות, מחול, שירה, שפה, מתמטיקה, מדעים ועוד) ולזכות בפרסים. מנכ”ל המשרד תא”ל במיל יגאל סלוביק חיזק את הדברים ופרש את התכנית לתחילת שנת הלימודים בצל הקורונה והאתגרים שהיא מביאה איתם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן