news08.net/ads.txt

מנהלת המרכז הרפואי בבי”ח אסף הרופא: “האלימות כלפי נשים – במגמת עליה מדאיגה”

היום  (חמישי) התקיים במרכז הרפואי שמיר אירוע לציון יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים, בהשתתפות ד”ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי.

סמדר ורד, סגנית מנהלת הסיעוד ,מירית לזינגר ממונה על שוויון מגדרי, הטרדות מיניות ויועצת המנכ”ל לקידום נשים שהציגה את החוק למניעת הטרדה מינית, חובת הדיווח על הטרדה מינית של הממונה הישיר והעקיף, העלאת המודעות בקרב העובדות והעובדים ושמירה על אקלים ארגוני בטוח לכולנו. ואורחת הכבוד ניצן סניור מנהלת תחום תכנון אסטרטגי וקהילות באגף לשיוון מגדרי בנציבות שירות המדינה, שסיפרה את סיפורה האישי והמרגש על ההטרדה המינית שעברה ברשת והדהימה באומץ ובתעוזה שגילתה.

“היום אנו אומרות ואומרים בפה מלא- לא לאלימות ! ” ציינה ד”ר לבציון בדברי הפתיחה והדגישה כי “האלימות בישראל ככלל וכלפי נשים בפרט נמצאת לדאבוננו הרב במגמת עליה מדאיגה בשנה האחרונה. למעלה מ- 20 נשים נרצחו השנה ע”י בני זוגם. זהו מצב בלתי נסבל, חוצה מגזרים, שחייבים לשים לו סוף. כל אחת ואחד מאיתנו חייב לפתוח עיניים ולהבחין האם מישהי בסביבתו חווה או חשופה לאלימות, כלואה בתוך מערכת יחסים מסוכנת, פיזית ומילולית כאחד. מחובתנו להושיט לה יד וכתף, ולסייע לה לפנות אל הגורמים המוסמכים ולצאת ממעגל האלימות. המפתח למיגור התופעה נמצאת אצל כל אחת ואחד מאיתנו. בהזדמנות זו אני מודה למירית לזינגר על היוזמה הברוכה בקיום הכנס החשוב הזה במרכז הרפואי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן