news08.net/ads.txt

מתי גרשון נבחרה לנהל את אשכול הפיס בעיר לוד. גרשון, נשואה ואם ל-3 ילדים מתגוררת בפתח תקוה, בעלת תעודת הוראה ותואר ראשון בהתמחות ביולוגיה וכימיה ותואר שני במנהל מערכות חינוך.

לעיר לוד היא מגיעה עם 27 שנה של ניסיון בהוראת המדעים בחט”ב. ב-27 שנות עבודתה במשרד החינוך כמורת מדעים, היא מילאה תפקידים רבים ומגוונים כגון: סגנית מנהלת, רכזת מדעים, רכזת פדגוגית, מחנכת כיתה, רכזת עולים, חברת צוות ניהול, חונכת לפרחי הוראה ומורת שע”ל. במהלך שנות עבודתה הובילה צוותי מדעים לביצוע והצגת עבודות חקר של תלמידים בכנסים מחוזיים.

היא אף הובילה צוותי הוראה בבית הספר לפיתוח הלמידה בכותלי בית הספר, הביאה לייעול וטיוב של דרכי ההוראה בתחום המדעים ושיפרה את הישגי מבחני המיצ”ב הבית ספריים, זאת לצד קידום והובלה של תוכנת תקשוב מדעית בקרב מורי המדעים טרום הקורונה, דבר שסייע רבות עם פרוץ המגפה ללמידה מרחוק. אשכול הפיס לוד משמש את תלמידי חטיבת הביניים ללמידת מקצועות המדע, הטכנולוגיה והאמנויות, בהתאם לתוכנית הלימודים – תוך מיקוד הלומד והכשרתו למאה ה-21. באשכול קורסים יתקיימו פעולות תרבות בתחומים שונים כגון: הרצאות בנושא בריאות, רפואה, תזונה ועוד. “נקיים הרצאות אורחים מהאקדמיה, סיורים, מטלות חקר ונתרגל קריאת מאמרים מדעיים” מציינת גרשון.

לדבריה, “לכל תלמידי מכל גיל, מגדר או מגזר מגיע שוויון הזדמנויות ללמוד, לחקור, לחלום ולמשש את הפוטנציאל הגלום בתוכו”. היא מוסיפה כי “סקרנות, יצירתיות פיתוח חשיבה מדעית טכנולוגית תוך התנסות חווייתית חיובית בונה אצל הלומד בטחון וערך עצמאי של מסוגלות להתמודד עם שינויים מהירים המתרחשים בעת הזאת ובעתיד לבוא”. לדבריה, “הכנת הלומד לעבוד בשיתוף פעולה ובעבודת צוות תוך בניית עבודת חקר מכשירה אותו ליחסי אנוש טובים, תוך חיזוק הידע והמיומנות הטכנולוגיות”.

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן