news08.net/ads.txt

מנהלת חדשה לבית הספר המיוחד “עידוד” ברחובות: רויטל לב-אלקריף

רויטל לב-אלקריף היא המנהלת החדשה של ביה”ס עידוד, ובכך מצטרפת לנבחרת של 10 מנהלים חדשים בבתי הספר ברחבי העיר שהחלו את תפקידם השנה

.

בית הספר ״עידוד״ לחינוך המיוחד הוא בי״ס יסודי לתלמידים על הרצף התקשורתי ולתלמידים עם מוגבלויות. לב-אלקריף עוסקת בחינוך המיוחד מזה 22 שנים. היא בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד, תואר שני במנהל מערכות חינוך וקורס הכשרת מנהלים “אבני ראשה”.

בשש השנים האחרונות שימשה כסגנית מנהלת בבית ספר “לוטם”, ולפני כן הייתה מורה ומחנכת לחינוך מיוחד ברחובות ובבאר שבע. לב-אלקריף מאמינה כי המצויינות החינוכית היא פועל יוצא מכך שלתלמידים יהיה טוב בבית הספר. לדבריה, “ערכים רבים מובילים אותי בחיי, אך ערך אחד הוא עליון ועומד תמיד לנגד עיניי כאדם וכאשת חינוך והוא אהבת האדם. אני מאמינה באחריותי לאפשר לכל תלמיד את מימוש הפוטנציאל האישי שלו ובמתן מענה לצרכיו במגוון ההיבטים המשפיעים על חייו: רגשי, לימודי, חברתי וערכי”.

עוד הוסיפה: “אני מאמינה בשיתוף קהילת ההורים כחלק בלתי נפרד מקהילת בית הספר ומאחלת לנו שנים של קירוב לבבות, של עשייה משותפת ומבורכת, של שיתופי פעולה, של יוזמות, של גישה חיובית מקצועית ושל אחווה לטובת התלמידים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן