news08.net/ads.txt

מנהל הבסטה מרמלה שנקנס: “אם לשמאלנים ולרמי לוי מותר, גם לי מותר”

יעקב מצלאווי מוכר בגדים בשוק רמלה כבר עשור. בימים האחרונים הוא ראה את ההפגנות בבלפור ועל חוף הים, והחליט שגם הוא יכול להמשיך להתפרנס.

“יש מרחק אצלי בחנות, הסיכוי להידבק בקורונה קטן. אם לפריבילגים בשמאל מותר, אז גם לי מותר”, הוא טוען בריאיון ב-Mako.

לדבריו, השוק ברמלה הוא שוק פתוח. “הוא במרחב פתוח. אין סיכוי להדבקות. כמו בבלפור. אני רואה טלוויזיה, אומרים שבאוויר הפתוח הסיכוי להידבקות נמוך. עוד דבר, בכניסה לשוק יש סניף של רמי לוי. הוא מקום סגור, והוא פתוח. השוק, שהוא מקום פתוח, סגור. איפה ההיגיון?”.

הוא מתעקש שאנשים היו מסתובבים בשוק בין אם הוא היה פתוח או סגור. “פתחתי את השוק עם שלט ‘הפגנה’. זו המחאה הקטנה שלי. עצרו אותי על זה. היום אני לא אפתח, אבל מחר אני אאתגר אותם בצורה אחרת. קיבלתי קנס של 5,000 שקל, ואני מתכוון לערער עליו”.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: “מדובר בבעל חנות בגדים שפתח את העסק בניגוד לתקנות, סירב להזדהות פעם אחר פעם ולכן עוכב. במהלך האכיפה השוטר ביצע את תפקידו ונהג כלפיו באדיבות בעוד בעל המקום התלהם וביקש להיעצר. השוטר נאלץ לעכב אותו לתחנת המשטרה לצורך זיהוי ולאחר שזוהה נרשם לחובתו קנס והוא שוחרר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן