news08.net/ads.txt

מנהל צהרונים ברחובות נאשם בעבירות הטרדה מינית ומעשים מגונים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד מנהל צהרונים ברחובות המואשם שביצע מעשה מגונה והטריד מינית עובדות החברה העירונית לתרבות ולספורט, בעת כששימש כמנהל הצהרונים.

בכתב האישום שהוגש, ביצע הנאשם עבירות כלפי עובדות החברה העירונית לתרבות ולספורט, עת שימש כמנהל הצהרונים בעיר רחובות מטעם החברה העירונית. באותה תקופה עבדו תחת הנאשם בין 150 ל-180 עובדים, 80% מהם נשים,חלקם עובדי מנהלה וחלקם עבדו ב-26 בתי ספר, לרבות רכזות צהרונים ועובדות בצהרונים.

בכתב האישום שהוגש עו”ד עומר סגל רוזנברג מתואר כי במהלך השנים 2014-2015 הנאשם הטריד מינית את א’, כמיוחס בכתב האישום. הוכח כי הנאשם פנה ל-א’, ששימשה כמדריכה בצהרון, בעל כורחה, תוך התייחסות ל-א’ כאל אובייקט מיני וכמושא לניצול מיני. ההטרדה המינית של הנאשם כלפי א’ באה לידי ביטוי במגוון התנהגויות. היא כללה ליטוף ידה ולחייה של א’ בחדר סגור, הצעה לבוא עמו לדירתו, והכל תוך אמירות כי הוא יכול להסדיר את חובה.

עוד נכתב כי באחד הפעמים הנאשם פנה אל מתלוננת נוספת פעם אחר פעם בהתייחסויות המתמקדות במיניותה, וזאת למרות שהמתלוננת הראתה לנאשם כי אינה מעוניינת בהתייחסויות אלו. ההתייחסויות כללו הערות לגבי התחת שלה, הצעות להצטרף אליה לשירותים, חיבוק מיני עד כדי היצמדות אליה, מבטים מיניים, הערות מבזות וכן סימונים מיניים. המתלוננת דרשה מהנאשם פעמים רבות להפסיק להטריד אותה מינית ואף לא לפנות אליה כלל, אולם הוא לא שעה לבקשותיה, ואף הסלים את התנהגותו. בשלב מסוים החל להתנכל לה בשל דרישותיה.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן