news08.net/ads.txt

מנחם קליין הובא למנוחות – ראש העיר רחמים מלול ספד לו בדמעות: “נדם ליבך לפתע – ואין מנחם”; שוקי קרמר: “טרגדיה נוראית וקשה”

מאות  ליוו את חבר המועצה לשעבר, מנחם קליין בדרכו הארוכה. זה לצד זה הלכו חילוניים ודתיים, כולם אוהבי האיש, אשר ביכו את לכתו של שוחר השלום והצדק, שהלך לעולמו ממחלה קשה והותיר עיר שלמה המומה וכואבת.

״מנחם, ידידי ורעי הן בחיים הציבוריים והן בחיים הפרטיים”, ספד לו ראש העיר רחמים מלול בדמעות ובגרון חנוק, “שותף היית לי בשליחותנו הציבורית, בדאגה לכלל ולפרט, יועץ חכם ומבקר נבון. אתמול נדם ליבך לפתע – ואין מנחם. אין מנחם על חיים שנגדעו בשיא כוחם ועל תוכניות אישיות, משפחתיות וציבוריות שנקטעו באיבן”.

מנחם קליין, ז”ל

מלול המשיך: “אתה מנחם היקר, היית אילן נטוע היטב בתוך משפחתך וקהילתך, עטוף באהבה ובהערכה – וכך עטפת גם את כל סביבתך, פרחת והפרחת, חכמת והחכמת, התייעצת ועצת למשפחה, לפרט ולכלל. כל זה נקטע ואין מנחם. שכללת ושדרגת את המושג עסקן ציבורי לשליחות ציבורית אמיתית, טעונת ערכים, אהבת הזולת, דאגה לפרט ולכלל, קירוב לבבות בין כל סוגי האוכלוסיות – והכל תוך כדי חדוות עשייה – בעיקר בתפקידיך כחבר מועצת העיר וכמשנה לראש העיר. גילית רצינות, עקביות, שיטתיות, דעתנות, יושר ועמידה על עקרונות עליהם גדלת וחונכת. העיר כולה המומה וכואבת על אובדנו של שליח ציבור אמיתי, ערכי ושורשי, אישיות הצריכה לשמש דוגמא לכולנו. תעלה נשמתך מנחם, לפני כיסא הכבוד ותלמד זכות על משפחתך, על חבריך ועל כל בני העיר״.

רחמים מלול
רחמים מלול, ראש העיר יבדל”א

שוקי קרומר, מנכ”ל בית העם כיום ובעבר חבר מועצת העיר – היה מחבריו הקרובים ביותר של מנחם קליין. “מנחם ואני נכנסו יחד לכהן כחברי מועצה בשנת 2003. מנחם היה מחזיק תיק כספים ומאוחר יותר מונה לתפקיד המשנה לראש העיר. זהו איש שאהבתי, הערכתי והערצתי – על יושרו, על מקצועיותו ועל שיתוף הפעולה שנרקם בינינו בין החילוניים והדתיים, למרות הבדלי הדעות כאשר אני כיהנתי מטעם “מרצ” והוא מטעם המפד”ל. עבדנו מתוך כבוד זה לזה, יצרנו אמון הדדי, עשינו פעולות משותפות בנושאי תרבות לשני המגזרים ועבדנו לאורך שנים רבות בצוותא, גם בנושא שמירת הסטטוס קוו, גם בנושא החינוך הלא פורמלי למען כלל הקהילה, בלי שום הבדל דת, גזע או מין. מנחם היה איש ערכי, איש נקי ואמיתי, מהטוב שבטובים, מילה אצלו הייתה מילה, איש ציבור אמין שנתן את כל כולו למען התושבים ואני מבכה את לכתו בטרם עת”.

שוקי קרומר, יבדל”א

אחד הזיכרונות הנצורים של קרומר עם המנוח הוא העובדה כי בזכותו החל לכבד את יום הכיפורים. “הוא הביא אותי בפעם הראשונה לבית הכנסת בערב כיפור”, נזכר קרומר. “מאז 2004 ועד כיפור האחרון, הייתי מגיע אליו טרם הצום והולך איתו לבית הכנסת. למחרת היום הייתי שובר את הצום ביחד איתו ועם בני משפחתו היקרים”.

קרומר הוסיף בעצב רב: “זו טרגדיה נוראית וקשה, אובדן גדול לתושבים מחד ולמשפחה הענפה, החמה והתומכת שלו מאידך. תנחומיי הכנים למשפחה”.

משפחת קליין יושבת שבעה ברחוב הבעל שם טוב 3 רחובות. יהי זיכרו ברוך.

נשבר הלב: המשנה לראש העיר לשעבר, מנחם קליין יובא למנוחות בשעה 14:00; אמיתי כהן: "איש יקר ורב פעלים"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן