news08.net/ads.txt

מאות השתתפו בצעדת ריקודגלים של הגרעין התורני ברמלה. משפחות, ילדים ובני נוער, לצד תלמידי ישיבה תיכונית וישיבות הסדר וסניפי תנועת הנוער מרחבי הארץ כולה, חגגו לכבודה של ירושלים בריקוד דגלים ברחובות העיר. הצעדה המסורתית של הגרעין התורני ברמלה, המתקיימת כבר 15 שנה, החלה השנה בשמחה גדולה, בריקודים סוחפים בשכונת עמישב, השכונה המעורבת. משם, המשיכה דרך הרחובות הראשיים עד למרכז העיר. טקס הסיום המרגש נערך ברחבת גן ששת הימים. גם וותיקי העיר הצטרפו לחגיגה כשההתרגשות הרבה ניכרת על פניהם לנוכח עשרות דגלי ישראל המתנוססים בגאון. 

הרב יוסף ישראלי רב הגרעין אמר: “ביום ירושלים עולים קומה נוספת בחיבור של ישראל לרבונו של עולם, הופעת השכינה בחזרה לציון צריכה להתפשט בכל מרחבי ארצנו, גם העיר רמלה צריכה לעלות קומה נוספת בחיזוק זהותה היהודית בריבוי משפחות שיכריעו לטובה את כוחה, ונזכה שגם דרך רמלה תחזינה עיננו בשוב השכינה לציון”. מוטי אהרון מנכ”ל הגרעין:
“אי אפשר היה שלא לפספס את דמעות ההתרגשות של תושבי רמלה מיום חגה של ירושלים. אנחנו שואבים כוחות מעיר הנצח – להמשך הפעילות בכל העוצמה!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דידי
דידי
1 year ago

כל שבוע מצעד כזה בערים המעורבות

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דידי
דידי
1 year ago

כל שבוע מצעד כזה בערים המעורבות

דילוג לתוכן