news08.net/ads.txt

מנכ”ל אסותא, ד”ר ארז ברנבוים, מתריע: “לחסן את הצוותים הרפואיים – עכשיו!”

על רקע העלייה במקדם ההדבקה והחשש מאי ספיקה מתריע מנכ”ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ד”ר ארז ברנבוים מאפשרות של גל הדבקות בקרב עובדי בתי החולים וקורא לחסן אותם בהקדם: “על מנת לשמור על הצוותים הרפואים שיוכלו לטפל בחולי הקורונה ובכלל – חיוני לחסן אותם בבוסטר וכדי שהדבר יהיה אפקטיבי ויגן עליהם בגל הנוכחי, ההחלטה צריכה להתקבל עכשיו. הצוותים שלנו נמצאים בחזית המאבק וברמת הסיכון הגבוהה ביותר להידבקות, אין לנו את הפרווילגיה לראותם מושבתים”.

בסוף השבוע התייחס בירנבוים,

ברנבוים, לשעבר קצין רפואה ראשי של חיל האויר לאומיקרון ואמר: “בעת הזו, עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור ליכולת של וריאנט האומיקרון לייצר מחלה קשה. בקרוב נאלץ להתמודד עם גלי תחלואה ומאומתים רבים שיפנו לבתי החולים, חלקם עשויים להיות חולים קשים וצריך להיערך לכך. אך עוד מוקדם להעריך כמה קשים וליצור בהלה מיותרת בציבור. המסר העיקרי שצריך להעביר לציבור כעת הוא בזכות החיסונים לילדים ומבוגרים הלא מחוסנים. מערכת הבריאות ובתוכם בתי החולים רחוקים מקריסה, וככל שנאלץ להתמודד עם מצבי קיצון, נוכל להסיט צוותים ומשאבים בתוך הארגון. שאלת המפתח הייתה ונותרה – כמה חולים מתוך כלל חולי האומיקרון, יפתחו מחלה קשה”.

עוד אמר ד”ר ברנבוים: “אפשר להסיט מבט לעבר דרום אפריקה, אל מול נתוני התחלואה היורדים ולשמור על אופטימיות, או להסיט מבט אל עבר אנגליה, בהם נתוני התחלואה עדיין עולים ולגלות פסימיות”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן