מנכ”ל העירייה, דורון מילברג במכתב לעובדים: “התגלו אינדיקציות לאי סדרים לכאורה באחת המחלקות בעירייה”

מילברג

“עובדות ועובדים יקרים, ביומיים האחרונים מתרוצצות שמועות במסדרונות העירייה וברצוני להבהיר היכן הדברים עומדים”, במילים אלה פתח מנכ”ל העיריה דורון מילברג, במכתב שהופץ בשעות האחרונות אל עובדי העירייה בגין תלונה אשר הגישה העירייה במשטרה ובמרכזה התנהלות, לכאורה, של אחד מהמנהלים באגף החינוך הגובלת בפלילים.

מילברג המשיך: “בימים האחרונים התגלו אינדיקציות לאי סדרים לכאורה באחת המחלקות בעירייה. מבקר העירייה בודק את הנושא ובמקביל – הורה ראש העיר להעביר מיידית את העניין לבדיקת המשטרה ולהחלטתה בדבר הצורך בפתיחה בחקירה. העובד המדובר יצא לחופשה לאלתר. אנו מתייחסים לכל חשד בחומרה רבה והורינו לבצע את הסידורים הדרושים על מנת לבדוק את הנושא לעומק. כמובן שאנו נשתף פעולה באופן מלא עם המשטרה בבדיקתה. אני מזכיר כי כולנו שליחי ציבור ועל כן מוטלת עלינו החובה והזכות לנקוט ביד קשה עם כל חשד של סטייה מחובת השמירה על טוהר המידות המוטלת עלינו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן