news08.net/ads.txt

מנכ”ל משרד החינוך, עמית אדרי בנס ציונה: “מברך על חזרתם של כל תלמידי מערכת החינוך אל בתי הספר”

מנכ”ל משרד החינוך עמית אדרי, מנהלת מחוז מרכז ורדה אופיר ומנהלי מחוזות נוספים, הגיעו לביקור מייצג בנס ציונה בכדי להתרשם בגוף ראשון מהחזרה לשגרה בבתי הספר. הביקור נפתח בתיכון בן יהודה, שם קיבלו את פמליית משרד החינוך ראש העיר שמואל בוקסר ובכירי עירייה נוספים, ניתנה סקירה על השקעת העירייה בנושא החינוך ושיתוף הפעולה הפורה עם משרד החינוך.

לאחר סקירה מפי ורדה אופיר על המחוז – המהווה את המחוז הגדול מבין המחוזות בישראל ומכיל 56 ישובים, 31,970 עובדי הוראה וכ-370,000 תלמידים בכל שכבות החינוך, והסבר מפי מנהלת ביה”ס נטלי זקין שלום על התיכון – זכו החברים במפגשים מרתקים ומרגשים עם נציגי התלמידים אשר סיפרו על פעילויות שונות המתבצעות בבית הספר, הן בפן החברתי והן בפן הפדגוגי.

מנכ”ל משרד החינוך, עמית אדרי אמר כי: “לאורך כל משבר הקורונה המורים יצרו בעבור התלמידים רצף ויציבות. אני מברך על חזרתם של כל תלמידי מערכת החינוך אל בתי הספר. זו הזדמנות להמשיך ולפעול למיקוד צמצום הפערים הלימודיים, הרגשיים והחברתיים שצברו התלמידים. התרשמתי מאד מהפעולות שנוקטים בתי הספר, כדי להבטיח את בריאות התלמידים וצוותי החינוך. אנחנו נמשיך ללוות את בתי הספר ולהעניק להם את התמיכה הנדרשת להם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן