news08.net/ads.txt

מנכ”ל נמל אשדוד: “מאמינים כי גישה יזומה ופרואקטיבית תסייע למנוע את התאונה הבאה”

נמל אשדוד קיים כנס בנושא בטיחות בהשתתפות עשרות מעובדי נמל אשדוד בהובלת מנכ”ל הנמל, שיקו ז’נה ומהנדס הבטיחות, יאיר מרקוביץ.

בדבריו, פתח ז’נה והכריז על מהלך הכולל השקת תכנית בטיחות חדשה: “אנו משיקים כיום תכנית חדשה, פרואקטיבית, יזומה, בשם “שינוי כיוון”. אנחנו רוצים לקחת בשתי ידיים את הנושא ולפעול לטובתו. אנו מאמינים כי גישה יזומה ופרואקטיבית תסייע למנוע את התאונה הבאה, מתוך רצון להשקיע בתרחישים הצפויים, ולהתכונן גם למקרים שאינם צפויים.”

הנהלת נמל אשדוד רואה בבטיחות ערך עליון ומאמינה כי רמת הבטיחות משיקה לאיכות הביצועים וכי קיימת קורלציה ביניהם. מכאן, ששמירה על איכות הביצועים תביא לעלייה בשמירה על הבטיחות. מתוך כך, התכנית החדשה אשר מציבה את ביטחונם ובטיחותם של העובדים מעל לכל ומחייבת הן את העובדים והן את המנהלים לנהוג באחריות ולשמש דוגמה אישית. ז’נה הוסיף: “התכנית החדשה תסייע לנו לשמור הקפדה יתרה על ציוד עבודה תקני ואיכותי, פיתוח הדרכה ויישום של שיטות עבודה וניהול סיכול מושכל.”

בהמשך העביר אלוף במיל’ אליעזר שקדי הרצאה בנושא הובלה, מצוינות ותרבות ארגונית וכן מהצגת יחיד של השחקן שמואל אדלמן בשם ‘הנסיעה האחרונה’ העוסקת בבטיחות בדרכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן