news08.net/ads.txt

נכון להיום, נחשב מסופון חלק בלתי נפרד מחלק גדול מכלכלת ישראל והעולם, יש שלא ייתקלו בו בחיי היום יום, מאידך, רוב המוכרנים והאנשים שרוב עיסוקם הוא מלאי, סחורה והפצה, לא יוכלו להתנהל בלעדיו. אם כן, מה תפקידו של המסופון וכיצד הוא יכול לסייע לכם מעבר להסרה או אפילו הוספה של פריטים למלאי? בכדי להבין כיצד זה משתלב במקומות שהם מעבר לסופרמרקטים וניהול הכללי, הנה כמה דברים אודות המכשיר הייעודי שיתרום לכם מידע חשוב אודות ניהול מלאי באופן הנכון ביותר לסביבת העסק.

יתרונות השימוש במסופון

מבין כל היתרונות, מסופון הינו המכשיר הנכון ביותר שיידע כיצד לנהל את מסד הנתונים שלכם נכון ובו זמנית לאגור מידע הקשור במלאי של בית העסק. המסופון המתקדם יודע להצטייד בכל תוכנה וכיום ניתן לראות כיצד הוא מתממשק בקלות עם אפליקציות בעלות חיבור אל מערכות SAP B1 , פריורטי, אביב קופות, חשבשבת והרשימה קצרה מלהכיל. כן, מסתמן כי הקדמה אמרה את דברה ואפילו מחסנים לוגיסטיים לא מפספסים את יתרונות השימוש ומגיעים תמיד כשהם מצוידים במסופון לצרכי תפעול יעיל. כפי שהבנתם, את המסופון ניתן לראות בכל סביבה ארגונית ואפילו בסביבה לוגיסטית בה המלגזנים זקוקים ללקט סחורה ובו זמנית גם להפיק את תעודת המשלוח בזמן הכנת המשטח – כל זאת על מנת לייעל ולקצר מהלכי עבודה תקינים. כמו כן, מבין שלל היתרונות, המסופון מקנה את היכולת להוסיף או להסיר את המוצר הבודד והכול בהתאם למידע וההיררכית המשתמש.

סוגי מסופונים – מסופון קבוע

מסופונים הקבועים הינם שכיחים יותר נוכח השימוש היומיומי על ידי לא מעט אנשים. מסופונים אלו נראים כמו מחשב נייח ולכן מצויים בעמדה קבועה כך שהמוכרן משתמש/ יכול לבצע בהם פעולות שעיקרן הוספה או הסרה בודדת של מוצר מרשימת המלאי. לצורך הבנת העניין, קחו לדוגמא לקוח שרוצה להחזיר מוצר – באמצעות מסופון זה, ניתן להשיבו ולהוסיפו למדף. תנועתם של המסופונים האלו קשורה בעיקר בתוכנה בסיסית היות וכאן, המוכרן הרגיל לא באמת צריך מידע נרחב כמו כמויות, זמינות מלאי ועוד.

ומה לגבי המסופון הנייד?

מסופון נייד, ייעודי עבור אנשים שמרבית משימותיהם מתרחשות מחוץ לארגון ולא במקום אחד. לצורך העניין, כאן מדברים על אנשים העוסקים במכירות ורוב עבודתם בשטח- אלו הם שיציגו מסופונים המותקנים על גבי מחשב נייד ויש להם קישוריות מאובטחות לצרכי חשיפה למידע / מאגר נתונים ראשי של העסק/ ארגון. נוכח העידן החדש, יותר ויותר מסופונים ניידים מותקנים על מחשבי כף יד ולעיתים על מכשירים אחרים נוספים – כך למעשה נחסך העניין של נשיאה או תלות במחשב נייד. עם זאת, חשוב לציין כי במקרים של מידע רגיש, יהיו המסופונים מאובטחים על גבי מכשירים ייעודיים ורגישים יותר ורק אלו יספקו את האפשרות לבקר ואף לשנות את המלאי בהתאם.

(PIXABAY)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן