news08.net/ads.txt

מסיבות הסיום בביה”ס בסכנה? | “הוחלט לקיים מסיבות סיום בפורמט מעט שונה”

מלבד החזרה לשגרה המלאה במשרד החינוך, אחת הסוגיות שבתי הספר נאלצים להתמודד בימים אלה, היא מסיבות הסיום שמועדות בעוד כחודש. בראיון שערכנו עם מנהלות בתי הספר בגן יבנה וברחובות, ישנו חשש שחוסר הוודאות שעוד קיים יאלץ אותן לדחות את החגיגות. אך ישנם בתי ספר שהחליטו לערוך זאת בפורמט שונה שיאפשר לתלמידים עדיין לחוות את הרגע המיוחל.

 

מנהלת אורט על שם יצחק רבין, מרי שפונט: “בעקבות הנחיות משרדי הבריאות והחינוך לגבי התקהלויות החלטנו לקיים כרגע מסיבת סיום חיצונית באוויר הפתוח למען השמירה על בריאות התלמידים וצוות המורים, ולהקליט את מופע הסיום בוידאו מראש לצד קיום אירועים נוספים, קטנים יותר, כמו הענקת תעודות הסיום במסגרות כיתתיות ועוד. במידה וההנחיות ישתנו עד למועד מסיבות הסיום נפעל לפיהן”.

מנהלת בית הספר על שם אילן רמון, יעל אוריאל: “נוכח הנחיות משרד הבריאות ובשל קוצר הזמן הוחלט לקיים מסיבות סיום בפורמט מעט שונה. מסיבות הסיום הכיתתיות תתקיימנה במרחבים גדולים ומרווחים יותר, מסיבת סיום כיתות ו’ תתקיים באוויר הפתוח בחצר בית הספר וכמו כן הוחלט שהמסיבה תכלול חלק רשמי עשיר ומכובד ללא הפקת הצגה. אנחנו עדיין מתכננים את הערב הקהילתי הבית ספרי המסורתי שלנו בתקווה שעד לקיומו ייצאו הנחיות חדשות שיאפשרו לכל תלמידי בית הספר וההורים לקחת בו חלק, המצב דינמי והמציאות משתנה”.

מנהלת אורט ע״ש נעמי שמר, ונדה רבין: ״בגלל חוסר הודאות לגבי התקנות שיהיו רלוונטיות במועד מסיבת הסיום, החלטנו על שתי חלופות אפשריות – מסיבת סיום רגילה, עם מספר נוכחים מותר על פי ההנחיות, האופציה השנייה היא לקיים את מסיבת הסיום בסגנון ה”דרייב אין”. כל משפחה תגיע לחניון ברכבה הפרטי, המסיבה תשודר על מסך ענק והסאונד יושמע בתחנת רדיו ייחודית. המסיבה תכלול קליפים וסרטונים שהתלמידים והתלמידות יצלמו מבעוד מועד״.

מנהלת ניצני המדע ברחובות, דורית: “עדיין לא יודעים לגבי המתווה וההקלות שאמורות להיכנס בזמן הקרוב. מוקדם עוד לדעת. בעיקרון במסגרת משרד החינוך אנחנו ערוכים לקיים מסיבות סיום, אבל כמו שציינתי אנחנו עוד בערפל. אני לא חושבת שצריך לקיים מסיבה גרנדיוזית באף בית ספר, אין סיבה לכך.אך אני אוסיף ואומר שאני אופטימית לגבי קיומן. אני חושבת שזה חשוב שילד שמסיים כיתה ו’ ומסיים כיתה י”ב, יחוו את הרגע הזו בצורה ייחודית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן