news08.net/ads.txt

מסינג מציג את תוכניתו לשיקום ופיתוח השכונות הוותיקות

אחד הנושאים הבוערים במסגרת הבחירות לראשות העיר יבנה שיתקיימו בשבוע הבא, הוא נושא השכונות הוותיקות.

מ״מ ראש העיר והמועמד חיים מסינג דוגל בשיטה יעילה ביותר של שיתוף הציבור, וציין היום כי קיימות כבר תוכניות המחכות לביצוע לפי לוח-זמנים שהוגדר ותומחר לטובת הנושא.

“השכונות הוותיקות ביבנה מעוררות עניין רב ולכן יש לתת להן משקל רב בכל תוכנית עבודה, כאשר ייבחר ראש עיר לאחר הבחירות בשבוע הבא”, ציין מסינג, והוסיף: “מדובר בשכונות רבות המחייבות דרך פעולה סדורה בכדי לשפר את איכות החיים בהן”.

“ראשית”, ציין, “חשוב להבהיר כי הושקעו בשכונות הוותיקות בשנים האחרונות סדרי גודל של כחמישה-עשר מיליון שקלים שהוקצו לטובת טיפול בתשתיות מתחת לפני האדמה, דוגמת תשתיות ביוב ומים.

השכונות עצמן הוזנחו, לצערי. באותן השכונות בהן ביקרתי – וביקרתי כמעט בכולן – הקמנו צוותים יחד עם הציבור עצמו, בשיטה של שיתוף הציבור מקרב השכונות. הוקמו וועדים, נבנו תוכניות עבודה על-פי סדר עדיפויות, מתוך הנחה שהתושבים מכירים בצורה הטובה ביותר את שכונתם – ואנחנו כבר אחרי הכנת שלוש תוכניות עבודה לטיפול ושיקום המקומות הללו”.

מסינג הדגיש כי תוכניות העבודה מתומחרות יחד עם לוחות זמנים מוגדרים, כך שבסך הכל מתקיימת פעולה מתקדמת ויעילה בנושא, לצד מהלכי ‘פינוי-בינוי’ ו’תמ״א 38′ המתקיימים במתחמים אלה של יבנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן