news08.net/ads.txt

מסכמים חצי קדנציה | חבר מועצת קרית גת, יקיר שינדלר: “גיליתי את תחזוקת הניקיון הגרועה בעיר”

מערכת החדשות 08 עורכת פרויקט מיוחד עבור תושבי קרית גת – שנתיים וחצי מאז הבחירות המוניציפליות ובצל שנה מאתגרת (קורונה) נבחרי הציבור בעיר התבקשו לענות על השאלות המתבקשות: אילו מהלכים הוביל? מה קידם בפועל? ומה מתכנן לעתיד? והפעם, חבר מועצת העיר, יקיר שינדלר.

איך אתה מסכם את חצי הקדנציה?

“ראשית אפתח ואומר שאני גאה לשרת את תושבי קרית גת ממועצת העיר, זו זכות לשרת לשרת את הציבור כבר קדנציה שניה בהתנדבות מלאה ואני שמח מאוד לקבל את אמון התושבים ולהמשיך את הדרך של אבי שלום שגם כיהן כחבר מועצת העיר במשך שתי קדנציות בהתנדבות”.

פעילותייך עד כה?

“הפעולות המרכזיות שאני גאה בהם הם סיורי השטח הקבועים שהנהגתי בהם גיליתי את תחזוקת הניקיון הגרועה בעיר מה שהכריח את ראש העיר להצהיר על תוספת תקציבית, המאבק הבלתי מתפשר בהיטל השמירה שנשא הצלחה רבה. ההישג הגדול הוא שהנגשנו לציבור את המידע לגבי מה שמתרחש במסדרונות העירייה, לפני ארבע שנים ערכתי סקר באמצעות מכון מדגם ומינה צמח, הסקר הראה שהציבור אינו מודע כלל לכך שעיריית קרית גת מצויה בגרעון, היום כולם יודעים את המצב האמיתי”.

פעולות נוספות?

“אני מקדם הצעות חשובות בתחום הסיוע לחניה לנשים בהריון וכן בתחום הסיוע לנפגעי פעולות האיבה. לצערי הרב פעמים רבות אני נתקל בקשיים מצד ההנהגה אבל אני בהחלט עושה הכל על מנת לקדם כל נושא שבא לפתחי”.

בנוגע לעתיד?

“בשנתיים הקרובות אני מתכוון להמשיך ולהיות כתובת עבור תושבי קרית גת בכל בעיה קטנה או גדולה ולצד זאת לבנות יחד עם החברים הטובים מחוץ ומתוך המערכת הפוליטית אלטרנטיבה נקייה ראויה איכותית ומאוחדת לשלטון של דהרי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן