news08.net/ads.txt

מסכמים חצי קדנציה | מחזיק תיק הנוער, אסף אל-בר: “מוטרד מאוד מהמצב של ילדים ונוער בסיכון”

מערכת החדשות 08 עורכת פרויקט מיוחד עבור תושבי רחובות – שנתיים וחצי מאז הבחירות המוניציפליות ובצל שנה מאתגרת (קורונה) נבחרי הציבור בעיר התבקשו לענות על השאלות המתבקשות: אילו מהלכים הוביל? מה קידם בפועל? ומה מתכנן לעתיד? והפעם, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הנוער אסף אל-בר.

איך אתה מסכם את חצי הקדנציה עד כה?

“קשה להאמין שכבר חלפו שנתיים וחצי. התקופה הזו הייתה עמוסה בכל טוב, במיוחד השנה האחרונה – שנת הקורונה. השנה הזו חייבה את כולנו לעבוד יחד, להתגבר על מחלוקות ולהרבות טוב למען כל תושבי ותושבות העיר. היות שהחברות במועצה היא שליחות התנדבותית, אני תמיד שואל את עצמי מה המקום שבו יש הפעילות שלי הכי חשובה והכי תורמת. יש לנו בעיר מנהלות ומנהלים מצויינים וחדורי תחושת שליחות שעושים מלאכתם נאמנה”.

מה פעילותייך במסגרת תפקידך?

“ראשית, ההקמה של רשת הקהילות הרחובותית שהחלה בקורונה כפרויקט “בידוד ללא בדידות” שמטרתו להיעזר בעצמתן של הקהילות המקומיות על מנת לענות על אתגרי השעה תוך חיבור בין הרשות לקהילות השונות בעיר. כעת, כשהקורונה הולכת ונעלמת מחיינו, רשת הקהילות מתמקדת בלפתח ולהעצים את הקהילות השכונתיות, לחבר קשישים וקשישות לקהילות שלהם ולסייע לקהילות הלהט”ב בעיר לצמוח ולגדול”.

פעילות נוספת תחתייך?

“שנית, כמחזיק תיק ילדים בסיכון הייתי (ועודני) מוטרד מאוד מהמצב של ילדים ונוער בסיכון. במהלך הקורונה הקמנו ועדה עירונית על מנת להציע מענה עירוני הוליסטי לבעיה. בגל הראשון אף הפעלנו לובי פוליטי בכנסת על מנת להיאבק בהחלטות דרקוניות בתחום ואף הצלחנו ורחובות הייתה אחת הערים הראשונות שבהם עובדי נוער בסיכון חזרו לעבודה ולשטח. תחום נוסף שאני מושקע בו הוא הטיפול והמענה לקהילה הגאה בעיר. לצערי הרב אנחנו במקום נמוך מאוד במדד הגאווה העירוני, ובכל זאת הצלחנו בתקופה הזו ליצור כמה שינויים משמעותיים ובהם הרחבת הפעילות של איג”י בעיר, תמיכה וסיוע לקהילות צעירים גאות (קוויר בעיר), סיוע במיסוד מצעד הגאווה כמפעל עירוני נורמטיבי ושילוב עו”ס לתחום”.

מה בנוגע לעתיד?

“בהמשך הקדנציה אני מקווה להמשיך לחזק את תנועות ואירגוני הנוער בעיר, לחזק ולהעמיק בתחום ההתנדבות, וכמובן להמשיך לקדם את התחומים של קהילתיות ונוער בסיכון. לבסוף, אני מקווה שנהפוך להיות עיר הרבה יותר ליברלית והרבה יותר ידידותית לקהילה הגאה. האתגרים רבים ואני מקווה שנמשיך לפגוש אותם מתוך שותפות, אחווה וחדוות עשייה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן