news08.net/ads.txt

מסעדת אברטו תקיים מסיבת גג ביום העצמאות על רחבת גג מלון ליר סנס החדש שבגדרה

בערב יום העצמאות, 8 במאי החל מ-20:30, תערוך מסעדת אברטו מסיבת יום העצמאות על גג מלון ליר סנס החדש שבגדרה. זאת הפעם הראשונה שתארח המסעדה את חגיגת יום העצמאות ברחבת גג מלון הבוטיק על רחבת הדק לצד הבר רחב הידיים.

שעת פתיחת שערי המסיבה היא 20:30, ועלות הכניסה היא 150 ש״ח הכוללים: כניסה למתחם, מבחר ממנות של השף אסף שטרן שיחולקו לאורחים וקוקטיילים מפתיעים כשעל הקצב והאווירה ינצח dj אייל רז.

בין המנות שיוגשו לאורחי המסיבה על ידי המלצרים: עראייס במילוי נתח קצבים, טחינה הר ברכה, עמבה ועשבים; סוכריות עוף, כרעי עוף בטמפורה  באיולי, שום ודבש, צ׳יפס הולנדי, קריספי פיש, אצבעות דניס בתערובת בירה ורמולד.

לצד המנות הקלילות על הבר הרחב לצד תפריט האלכוהול העשיר יוגשו גם קוקטיילים ייחודיים שביניהם: צ׳רי רמי, בסיס על קוקטייל רמי מרטן, תמצית דובדבני אמרנה וליקר ליצ׳י (58 שקלים) ; היי פאשן, וויסקי הייזלווד וטוניק ואלדרפלאוור (52 שקלים) ג׳ין וטימין, קוקטייל על בסיס ג׳ין, עלי טימין שרופים ותמצית פרחי אלדרפלאוור (48 שקלים)

מחיר כניסה: 150 שקלים | שכביץ 5, גדרה | טלפון להזמנות: 08-6680066.

(צילום: סימפלקס 360)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן