מסע אופנועים מניר לנירים – לזכרו של אל”ם אסף חממי ז”ל מקריית אונו

קבוצת אופנוענים ואופנועניות מוקירים את סיפור הגבורה של אל”מ חממי ז”ל תושב קריית אונו

מסע אופנועים מניר לנירים

האווירה הפסטורלית ברחבת דראכטן בקריית אונו בימי שישי, הופרה לשעה קלה עם רעשי אגזוזים ומאות אופנוענים ואופנועניות שיצאו למסע המיוחד “מניר לנירים”, לזכרו של אל”ם אסף חממי ז”ל, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה שנפל בהגנה על קיבוץ נירים.

מדובר בקבוצת אופנוענים ואופנועניות, שהחליטו להוקיר את סיפור הגבורה של אל”ם חממי ז”ל תושב קריית אונו. המסע החל מבית ספר ניר בו לומדים ילדיו, עבר ליד ביתו וממנו המשיכו עד לקיבוץ נירים.

לפני היציאה למסע התקיים טקס קצר בו נשאה דברים מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו שהגיעה לכבד את בני המשפחה ואת הרוכבים והרוכבות.

מיכל רוזנשיין: “מחמם את הלב לראות את המיזם המרגש הזה לזכרו של אל”ם חממי, גיבור ישראל. פגשתי  את ספיר חממי אלמנתו של אסף ז”ל ואת אביו אילן, ראיתי את הכאב אבל ראיתי גם רגע של אושר, שהם חשים את החיבוק של כל כך הרבה אנשים. לנו כקהילה תפקיד חשוב להניח רטיות דקות של חמלה על הפצע, להקהות ולו לרגע את הכאב שלא ירפא.”

אילן חממי אביו של אסף סיפר לקהל על הדמות החינוכית והמנהיגות ואמר: “המסע הזה הוא מסע של חיבור, חיבור בין אנשים וחיבור לאדמה, למדינת ישראל, זה היה המוטו של אסף – החיבור.”

לאחר הטקס יצאה שיירת הרוכבים והרוכבות לקיבוץ נירים.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו, אודי ומיכאל טיולי אופנועים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן