news08.net/ads.txt

מסע הבחירות נמשך: עו”ד ציון אמיר ושותפו לדרך, עו”ד שלמה שחר, ביקרו במשרד עורכי הדין ‘מרקמן את טומשין’

עו”ד ציון אמיר ממשיך במסע הבחירות במלוא הקצב, והיום (שלישי) הגיע למחוז המרכז והתארח ברחובות, יחד עם שותפו לדרך עו”ד שלמה שחר, במשרד מרקמן את טומשין.

לדברי ציון אמיר, “בשבועות האחרונים אנחנו מרגישים סחף גדול בכיווננו, אך הוא יהיה אפקטיבי רק אם נדע לתרגם אותו להצבעה בקלפי ברגע האמת. אם נתרגם את התנופה לתחושת זחיחות ושאננות – לא ננצח”.

עו”ד אמיר הוסיף: “מאז שיצאתי למסע אני שואב עידוד מעוד עורכות ועורכי דין שמביעים תמיכה בדרך החדשה אותה אנחנו מובילים. זה מצוין אבל זה לא מספיק. כדי להפוך תוכניות למציאות חייבים לקחת אחריות ולצאת להצביע ב-18 ביוני. רק מי שיתרגמו את עמדתו בעד השינוי לפתק בקלפי לתמיכה בי לראשות לשכת עורכי הדין ולתמיכה בשותפיי במחוזות יתנו לנו את ההזדמנות האמיתית לעשות שינוי אמיתי. אסור להתבלבל: לייק אינו הצבעה ושיתוף אינו הכרעה. רק התייצבות ביום הבוחר היא הדרך היחידה לצאת לדרך חדשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן