news08.net/ads.txt

בעקבות מסע ה”רונדו” במושבה: ראש המועצה, גבי גאון ידרוש ליווי של שיטור קהילתי

לנוכח הודעת תלמידי המושבה כי בכוונתם לערוך את מסע ה”רונדו” המסורתי ברחבי היישוב, יערוך היום (חמישי) ראש המועצה, גבי גאון פגישה  עם התלמידים ויסביר להם על חשיבות הבטיחות ברונדו. גבי גאון אף ידרוש ליווי של השיטור הקהילתי כדי לשמור על הביטחון של התיכונסיטים והתושבים.

טקס ה”רונדו” (מסע של כלי רכב מקושטים), שהפך למסורת בקרב בוגרי י”ב, יתקיים ביום שישי הקרוב (18.06) במושבה. תלמידי המושבה ציינו בפני התושבים כי בעקבות התהלוכה יהיה  עומס תנועה ורעש יחסית לא סביר. “חשוב לנו לעדכן אתכם במסלול המתוכנן ובשעות בהן נסתובב כדי להתחשב כמה שיותר בתושבי המושבה כולה. נצא בשעה 13:00 מהחנייה של הרכבת, נוסעים לאורך כל בר לב עד מנטה משם עולים לכיוון המרכז ועושים את כל מנחם בגין עד גני המושבה לאחר מכן עולים לשדרות אליהו וממשיכים לכיוון רוטשליד, יורדים לכיוון גני יוחנן עד ליציאה הראשונה ומסיימים באמפי”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן