news08.net/ads.txt

מספר 2 ברשימה של פנחס הומינר: אופיר אזרד

בעוד שישה ימים ייסגרו הרשימות שירכיבו את הרשימות השונות בבחירות המוניציפליות והנה, פנחס הומינר, חושף את הפעילים החברתיים והאישים אשר ירכיבו את רשימתו. הומינר שימש כחבר מועצה ומחזיק הכספים בעירייה וידוע כמי שפעל לטובת כל תושבי העיר בצורה סובלנית ושיוויונית. כיום הוא מתמודד לכהונה נוספת במועצה ברשימה חסידית – חברתית כאשר הוא מאגד מאחוריו תומכים מכל המגזרים בעיר.

במקום השני הוצב אופיר אזרד (42), מפיק אירועים, נשוי ואב לחמישה. בנוסף לפרנסתו כמפיק הוא משמש כמרצה ופעיל חברתי מוכר וממייסדי העמותה המקומית ‘חסדי רחמים ונתן’ העוסקת בסיוע לנזקקים, בה שותף גם חיים פוגל, חתנו של ראש העיר רחמים מלול. “אני שמח על הצטרפותו של אופיר אזרד”, אמר הומינר, “אופיר הוא אדם ערכי ואיש עשיה וחסד – דבר המתחבר היטב לערכי הרשימה. החזון שלי הוא לחבר בין כל הציבור הרחובותי ואנו עושים זאת במעשים ולא במילים, ולכן אני שמח על תמיכתם של תושבים חילונים ודתיים, מזרחיים ואשכנזים אשר מביעים בי אמון. הצטרפותו של אזרד מבטאת את פעילותנו אשר חוצה מפלגות וחוגים”.

על החלטתו להצטרף לרשימה אמר אזרד: “הכרתי את פנחס הומינר וראיתי את עשייתו הברוכה בעירייה, את קירוב הלבבות ואת מעשי החסד בארגון ‘לשבוע’ שהוא מראשיו ואשר מחלקים מזון ושתיה ללא תשלום בבית החולים קפלן. אני שמח להצטרף לחבורה של אנשים נפלאים שפועלים עם הנשמה בשביל כולם, מכל העדות והחוגים, ואני מזמין את כל תושבי העיר להצטרף אלינו”. את המקום השלישי מאייש עו”ד שלום וייס אשר לדבריו “פנחס הומינר הוא האיש שמאחד בעיר בפועל בין כל המגזרים בעיר והינו איש עשייה וחסד מהמעלה הראשונה. לכבוד הוא לי להצטרף לרשימתו ואני מתכוון לפעול למען תושבי העיר ללא הבדל”.

בהמשך הרשימה הוצבו: אלי טייטלבוים יו”ר ארגון הצלה רחובות המסונף למד”א כשאת החמישייה הראשונה סוגר הפעיל החברתי רס”ן במיל. יעקב ויינטראוב. בחודשים האחרונים פועלים אישים חילוניים שהקימו מטה למען רשימתו של הומינר. בין הדמויות הבולטות ניתן למצוא במטה הכללי את ברונו גריסרו יו”ר ש.ר.מ פארם ובעל בית מרקחת “הנשיא” ויוסי בן ארויה, המשמש כמנהל האדמיניסטרטיבי בחברת הנדסה גדולה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן