news08.net/ads.txt

מסתמן: זינוק דרמטי בשכר ראש המועצה הדתית, אלדד גדסי

%d7%90%d7%9c%d7%93%d7%93-%d7%92%d7%93%d7%a1%d7%992

זינוק דרמטי בשכר 131 ראשי מועצות הדתיות בארץ בהם אלדד גדסי מרחובות, אשר שמו נכלל ברשימת 131 ראשי מועצות דתיות קטנות וגדולות ברחבי הארץ שיזכו בקרוב לעלייה – כך סוכם במשא ומתן שניהל עבור ראשי המועצות יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי. ההעלאה בשכר של גדסי עלולה לעורר קנאה אצל שאר עובדי המגזר הציבורי, שכן מדובר בעלייה של 53% מ-6,000 שקלים ל-9,200 שקלים בחודש.

במשא ומתן שניהל דרעי במשך ארבעה חודשים מאחורי הקלעים, מספרים כי הוא דרש בתחילה להכפיל ולשלש את שכרם של ראשי המועצות דתיות. אגב, למעלה ממחציתם של העובדים שייהנו משדרוג משמעותי בשכרם, לפי נתוני “נאמני תורה ועבודה”, לא נבחרו על פי הוועדה אלא במינוי ישיר של שר הדתות מש”ס. משמע, מהטבה זו תהנה קבוצה שמונתה ישירות על ידי דרג פוליטי.

מהמשרד לשירותי דת נמסר: “המשרד גאה על המהלך שבמסגרתו תוקן עיוות רב שנים. ראשי המועצות הדתיות, שמתמודדים עם נושאים מורכבים ונדרשים לתנאי סף גבוהים, קיבלו עד היום שכר נמוך ביותר לפי כל קנה מידה והגיע המועד לתיקון המעוות”. ממשרד האוצר נמסר: “שכרם של ראשי המועצות הדתיות לא עודכן מאז 2011. לאור דרישת השר לשירותי דת, הגענו להסכמה על מתווה העלאה שיורכב מהגדלת אחוזי המשרה במועצות הדתיות הקטנות ל-100%, וכן תוספת בהתאם למדד. העדכון יעשה בשלוש פעימות במהלך 2017-2018”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן