news08.net/ads.txt

מסתמן: סיבוב שני בין מתן דיל לזהר בלום על ראשות העיר

למרות שעדיין לא זכה, דיל פרסם פוסט לפני זמן קצר ובו כתב: הניצחון הזה הוא שלכם ושל העיר רחובות. תודה על הבעת האמון, על התמיכה, על הרצון והאמונה, התקווה והשותפות. אוהב אתכם ♡

אין עוררין על כך שראש העיר הטוב ביותר של רחובות, רחמים מלול, מסיים בימים אלו את כהונתו.

למלול היה קמפיין רדום ומשעמם, מינימום יחסי ציבור על אף שעשייתו למען הציבור הייתה רבה ומוכפלת מכל אדם אחר הציבור ברחובות לא העריך בזמן אמת את עשייתו המבורכת של מלול – וייפרד ממנו בשבועות הקרובים.

למרות שמדובר בשועל פוליטי ותיק, סופסוף, יילך מלול למשפחתו ויעשה לביתו ולא לביתם של כל אזרחי רחובות, לאחר שהפסיד אמש בבחירות לראשות העיר, וגרף מנדט בודד במועצת העיר.

ההערכה היא שמלול יפרוש מן החיים הפוליטיים ויותיר את השרביט ליד ימינו – מספר 2 שלו – גיא צור, מהאנשים הבודדים שנותרו לו נאמנים.

כולם ראו זאת שחור על גבי לבן: רבים בגדו במלול לאורך השנים אולם במסע הבחירות הזה, הבוגדים היו בולטים – הונו אותו לאורך הדרך ואז עברו למחנות אחרים. למלול זה לא מגיע – אבל בפוליטיקה אין לא מגיע, אם תיתן ותבטיח – תקבל.

זה לא קרה רק ברחובות – אלא בכל המדינה. זו הפוליטיקה הזולה, שאין בה שום הערכה לאנשי עשייה אמיתיים, אנשים של פעם קוראים להם. היום, הפוליטיקה שונה – מי שלא ישחק את המשחק, ימצא את עצמו בחוץ. לא תחלק ג’ובים – תקבל בראש. אם תמכור את נשמתך – יצביעו לך – ואם לא, ישלחו אותך הבייתה.

ברחובות המערכה הייתה צמודה מאוד וגם מכוערת. חילופי דברים קשים ביותר בין המחנות הליברליים של זהר בלום ויניב מרקוביץ – שחצו כל גבול. מרקוביץ סיים רביעי את המרוץ וכעת בלום ומתן דיל מתמודדים ראש בראש על הכהונה.

חשוב לציין כי קולות החיילים והמאושפזים עשויים להשפיע מיידית על התוצאה – ולהמליך את דיל לקינג החדש של העיר.

דיל, שיודע לעשות את העבודה – ולא מהיום, מוביל בפער גדול לאחר שזכה לתמיכה רחבה – 39.3% מכלל הבוחרים, בלום עם 27.8%, מלול עם 18.5% ו-מרקוביץ’ עם 14.4%.

למרות שעדיין לא זכה, דיל פרסם פוסט לפני זמן קצר ובו כתב: הניצחון הזה הוא שלכם ושל העיר רחובות. תודה על הבעת האמון, על התמיכה, על הרצון והאמונה, התקווה והשותפות. אוהב אתכם ♡

עדיין אין אישור סופי לניצחונו של דיל, ובמחנה של זוהר בלום מבהירים כי עד שהדברים אינם גמורים – שום דבר לא סופי.

ממחנה בלום נמסר בתגובה: “אנחנו נמתין לתוצאות האמת אחרי ספירת קולות החיילים והמעטפות הכפולות ונפעל בהתאם”.

למען הדיוק, מחר בשעה 12:00 ייספרו כ-2,900 מעטפות. בכדי להיבחר רשמית על מתן דיל לצבור 1563 קולות נוספים, המהווים כ-53.9%. במחנה בלום מבהירים: “הוא לא ייקח בסיבוב הראשון. אין מצב”.

עם זאת חשוב לציין כי לעומת יתר המתמודדים מתן דיל עבד יום אחר יום במשך 5 שנים, הצליח להעביר למחנה שלו גורמים משפיעים, בהם גם גורמים מפוקפקים שיודעים לשכנע בוחרים בדרכם, ורבים מהמגזר החרדי – שהיו “נעולים” אצל מלול והתגלו במאני טיים כתומכי דיל.

כך או כך, אין כלל ספק, המסע של דיל היה מוצלח ביותר, והוא רק צריך את הגושפנקא בכדי לסדר את הכתר על הראש. או שמא, זהר בלום יפתיע? אעדכן.

עדכון 29.3.2024 – סיבוב שני בין זהר בלום למתן דיל לאחר ספירת קולות החיילים. ב-10/3 כולם ידיעו מי יהיה ראש העיר הבא של עיר המדע והתרבות.

להלן נתוני ההצבעה למועצת העיר – שם יש לציין בגדול את העבודה המצויינת של החינוך בראש בראשות זהר בלום עם 18.7%, רחובותי בראשות מתן דיל עם 17.7%, רחובות אחת כחול לבן העבודה ישראל ביתנו בראשות יניב מרקוביץ עם 14.3% וכמובן רחובות חופשית ומאוחדת בראשות איטל בציר אלשיך ושוקי קרומר עם 10.9%.

הליכוד של אביב איטח גרף 7.7%, שס בראשות אלדד גדסי עם 7.3% והבית של כולנו בראשות אמיתי כהן עם 5.7%. הנתון המפתיע של המועצה הוא ששום מפלגה לא חתמה על הסכם עודפים.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: ארכיון | צילום מסך

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן