מסתמן: עובדי ההייטק והתעשייה ישובו ראשונים לעבודה

מטיוטה שגיבשו צוותי משרד האוצר הערב (שבת), מסתמן שעובדי הייטק ותעשייה ישובו ראשונים לעבודתם. מהמסמך, שצפוי להיות מוצג לשרים, עולה כי יש להתחיל בתהליך שחרור הדרגתי של מקומות העבודה מיד לאחר חג הפסח, כדי למנוע קריסה כלכלית. במקביל, יש למתן בהדרגתיות את המגבלות על הציבור כך שיתאפשר לו לצאת מהבית גם לצורך רכישת מוצרים שתסייע למשק. משרד הבריאות עוד לא הגיב, וככל הנראה יתנגד למהלך ומבחינתם – 30% יחזור למשק.

 

כחלק מההיערכות ליציאה מהסגר והפחתת המגבלות על המשק הוקם צוות בהשתתפות משרד האוצר, בנק ישראל, המועצה הלאומית לכלכלה משרד הכלכלה ומכון גרטנר. לפי המסמך, בכדי להחזיר את המשק בהדרגה, יש קודם כל להשיב את התחבורה הציבורית ומערכת החינוך לפעילות הדרגתית. למערכת החינוך יש חשיבות גדולה ליכולת של המועסקים לחזור למקומות העבודה, כך שהראשונים לחזור ללימודים הם ילדים עד גיל תשע, שלא ניתן להשאיר ללא מסגרת כדי לצאת לעבודה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן