news08.net/ads.txt

מעבר הגבול לסיני ייפתח מחר, תחת הגבלות

החל ממחר (שלישי) ייפתח מעבר טאבה ליציאת ישראלים מחוסנים ומחלימים מנגיף הקורונה – זאת לאחר ששרי הממשלה הצביעו בסוף השבוע בעד פתיחתו. על פי התקנות שאושרו, רשות שדות התעופה תווסת את מספר היוצאים והנכנסים דרך מעבר גבול טאבה לעד 300 נוסעים יוצאים ו-300 חוזרים בכל יום באמצעות מכירה מוגבלת של אגרות המעבר, כאשר בעת היציאה יידרשו להציג את אישור התשלום ליום המבוקש.

“שמחה לבשר כי בדקות אלה מצביעים בממשלה על כללי פתיחת מעבר טאבה, החל מיום שלישי הקרוב, לאחר מעל לשנה של סגירה”, כתבה שרת התיירות אורית פרקש מכחול לבן. “זו התחלה. חג שמח לכולם, כולל לאוהבי סיני”. יצוין כי מבחינת המטה ללוחמה בטרור עדיין יש אזהרת מסע לחצי האי”.

כך ניתן לצאת לסיני: לפי חוות הדעת האפידמיולוגית של משרד הבריאות, ההתמודדות המצרית עם הנגיף במצרים ובירדן מצביעה על סיכון מוגבר להגעת חולים ממעברי הגבול. במשרד מעריכים כי הכניסה ממצרים ומירדן עלולה להוביל להחמרה משמעותית של רמת התחלואה בישראל באמצעות “יבוא” מוטציות.

לפיכך, הנוסעים יידרשו לבצע בדיקת קורונה פעמיים, פעם ראשונה במצרים, באחת מעמדות הבדיקות הפרוסות בסיני, עלות בדיקת קורונה עומדת על כ-20 דולר לאדם. את הבדיקה השנייה יש לבצע במעבר טאבה לפני הכניסה חזרה לישראל בעמדה של “טרם”, שהקימה את מערך הבדיקות בגבול לטובת הפועלים הירדנים. בנוסף, רכבים פרטיים מישראל לא יוכלו לעבור את הגבול בדומה לתקופה שלפני הקורונה, מאחר שאין מספיק כוח אדם שיוכל לטפל בהם. נופשים המעוניינים להגיע לאילת עם רכב, יוכלו להחנות אותו בשדה התעופה הישן בעיר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן