news08.net/ads.txt

מעורר השראה: לסמ”ר נ’ בן ה-20 ממודיעין יש חתיכת סיפור!

סמ״ר נ׳ בן 20 ממודיעין, מתגורר עם אמו ואחותו בשכונת הציפורים. כשהוריו התגרשו כשהיה בן 14, הוא לקח את זה קשה, הדרדר בלימודים ותנועת נוער ״ילד וכלבו״ של כלביית ׳אפיקים׳ היוותה עבורו מקום מפלט. שם צמח מחניך למדריך והתקדם עד לרכז התנועה כולה.

החינוך הציוני אליו התחנך בבית ובעיר דחף אותו לשאוף ולכוון גבוה בצבא, לחפש גיבושים ולעשות שירות משמעותי.  הוא בחר להתגייס לחטיבת החילוץ, עשה מסלול של 4 חודשים ונפצע, בעקבות הפציעה הפרופיל שלו ירד ושובץ על אף המוטיבציה הגבוהה כמש״ק בטיחות. בהתחלה נ׳ חווה תסכול משיבוצו ועל אף זה, נתן את כל כולו בתפקיד, הגדיל ראש והביא לידי ביטוי את כל יכולותיו.  חלומו היה לעבור לחיל המודיעין ולאחר שלושה חודשים הצליח לעבור למחלקת המודיעין בחטיבה שנפתחה באותה התקופה. בסיוע מפקדיו תוך שלושה ימים הגיע לקורס בחיל המודיעין בגלילות, שם נחשף ליכולותיו העצומות של חיל המודיעין והבין שהגשים את ייעודו. את הקורס סיים בהצטיינות בממוצע 95 וחזר לחטיבה.

נ׳ ביחד עם שני קצינים בנו בעשר אצבעותיהם את מחלקת המודיעין, בנו את כל התכניות האופרטיוביות ובעיקר קיבל אחראיות רבה על כתפיו, עשה לילות לבנים, ניהל פרוייקטים ועבד קשה מאוד בהקמת המחלקה. לקח חלק בפעילות המבצעית של הגדודים, מעצרים וסריקות אמל״ח, במבצע ״חגורה שחורה״, במבצע ״שומר החומות״ בפעולות סיוע במרחב האזרחי של הגדודים הסדירים בתקופת הקורונה ואיתור אזורים בעלי מקדם הדבקה גבוה. בהמשך התמנה למפקד באגף וכממלא מקום קצין קיבל הצטיינות מח״ט החילוץ לראש השנה.

בתום תפקידו בחטיבת החילוץ, אחרי עבודה קשה והצלחה במיונים רבים,  יצליח נ׳ להגשים את חלומו ויעבור לתפקיד קבע כקצין ביחידת מודיעין נחשבת בצפון הארץ. זהו סיפור על הצלחה, על נחישות גבוהה, מוטיבציה ורצון להילחם ולהגשים את עצמך. נ׳ הוכיח כי בכל תפקיד בו שובץ נתן את כל כולו למען המערכת ותרם באופן משמעותי לחטיבת החילוץ, למודיעין ממוקד וכך קידם את יכולות הלוחמים להציל חיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן