news08.net/ads.txt

מעיין מלכה מונתה למנהלת סיכונים נמל אשדוד

דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישר את מינויה של מעיין מלכה לתפקיד מנהלת סיכונים, מנהלת ה-SOX והממונה על האתיקה

מעיין מלכה מונתה

לתפקיד מנהלת סיכונים, מנהלת ה-SOX והממונה על האתיקה בחברת נמל אשדוד.

מלכה, רו”ח, בעלת וותק של כ-10 שנים, מתוכם 5 שנים בנמל כעוזרת מבקר הפנים, מביאה עימה ניסיון רב בתחום. לפני כן, עבדה במשרד רו”ח בתחומים של ביקורת פנים, ביקורת חקירתית וניהול סיכונים.

במסגרת תפקידה, תהיה אחראית על ניהול הסיכונים בנמל, החל מזיהוי ומיפוי של הסיכונים, הערכת מרכיביהם, השלכותיהם וההסתברות להתרחשותם וע”י קביעת שגרות בקרה ומשימות שנועדו להפחית את נזקי הסיכונים ו/או להפחית את ההסתברות להתרחשותם. כמו כן, תהיה אחראית על ניהול ה-SOX – קביעת תכולת התהליכים ב- SOX, תיקוף והשלמת תיעוד התהליכים והבקרות וממונה על האתיקה – פיתוח ועדכון הקוד האתי והטמעתו בחברה.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד: “אנו מברכים  את מעיין מלכה על תפקידה החדש, ומאמינים כי תוכל לתרום רבות מניסיונה המקצועי והעשיר. הנמל מתמודד עם אתגרים רבים ואנו סמוכים ובטוחים כי תסייע לנו להגיע ליעדים אותם הצבנו לעצמנו בתחום”.

צילום: תומר שגב | דוברות נמל אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן