news08.net/ads.txt

מעל מאה איש הפגינו נגד “ממשלת השחיתות” בצומת בילו ומקומות נוספים; איטל בציר אלשיך: “רגע קריטי לצאת לרחובות” – תמונות בכתבה

מעל מאה איש הגיעו היום (שבת) להפגין בצומת פארק המדע רחובות ובמקביל במקומות נוספים באזור בסתריה וצומת בילו נגד השחיתות ושמירה על הדמוקרטיה. נכחה גם חברת המועצה איטל בציר אלשיך מרחובות חופשית מרצ והרן יקיר חברה לרשימה.

רונה לוי, אקטיבסטית ידועה הגיעה למרות נכותה הגיעה עם שהכינה ועליו “ירקתם עלינו נתניהו ופוליטיקאים בנימין
סיים כהונתך ללא פנסיה ללא פנסיה נעשקנו עד לחם עוני”. ובצידו השני של השלט” סוף עידן נתניהו וחבריו. ישירות וגזל על חשבון האזרחים”.

נכחו הורים, ילדים, סבים וסבתות שגם יצאו נגד אמירותיו של צחי הנגבי. רונה לוי: “זה לא קשור לימין ולא קשור לשמאל, הרעב לא מבחין ביניהם . כשראש ממשלה מתחנן לקבל 10 מליון שח מתנה ולהיות לא ככל האדם ומבקש בתקופה זו ללא בושה מיליון שח מאיתנו זה ביזיון וניתוק”.

לדברי בציר אלשיך: “זה רגע קריטי לצאת לרחובות שיום אחד לא יקרה שנישן עם דמוקרטיה שהולכת ונעלמת ונקום עם שלטון יחיד של עריץ.  הניתוק שלו מהעם כשמסבירים עושי דברו שהוא עלול להיות נכה חלילה כלכלית, בשעה שהנכים האמיתיים זועקים לעזרה אמיתית. מאות אלפי משפחות מתחילות למצוא עצמן במעגל האבטלה שלט מבחין בין שמאל לימין ואם לא נצא לרחוב אזי נקבע גם את עתידם של ילדינו. היה מרגש לראות פה הורים שהביאו ילדים והראו להם מהי דמוקרטיה”.

דני לביא, תושב רחובות: “מעצרו של אמיר השכל הייתה קריאת השכמה לי ומשער שליתר הציבור. אנחנו פה כדי להלחם על עקרונות הדמוקרטיה. דמוקרטיה מתגוננת כנגד איומים ההסתה של פוליטיקאים מערערת ומסכנת את הדמוקרטיה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן