מעל 10 שעות ללא חשמל בבאר יעקב: “מדינת עולם שלישי”

תסכול וזעם: אלו התחושות שחווים אלפי תושבי באר יעקב לאחר שהתלוננו על היעדר חשמל במשך שעות ארוכות באחד מהימים החמים ביותר.
 קרן, תושבת היישוב: “ממש לא תקין הפסקת חשמל כזאת ארוכה ועוד בימים כאלה! לפני כמה חודשים גם בפארק המושבה הייתה הפסקת חשמל של מעל 8 שעות! פשוט ביזיון!! מעולם לא שמעתי על הפסקת חשמל ארוכה כזאת באף עיר בישראל!”.
הפסקת חשמל גדולה החלה אמש משעות הלילה בשכונת תלמי מנשה ושכונות נוספות. ההפסקה החלה בשעות הלילה המאוחרות ונמשכת גם עתה, כאשר בחברת חשמל אומרים לחדשות 08 כי “לא נפתחה קריאה בנושא ולא ידועה על בעיה באספקת החשמל”.
התושבים, שנותרו ללא חשמל שעות ארוכות, זועמים: “ביזיון”, רשמה רויטל, “תינוק בן חודש אין לי מים להרתיח לו אפילו”. תושבת נוספת רשמה: “לא להאמין כמעט 12 שעות בלי חשמל! מדינת עולם שלישי. חום אימים בבית עם ילדים קטנים.
מילא היה פעם ראשונה אבל כל הזמן יש קפיצות או הפסקות חשמל. מכשירי חשמל נהרסים. פשוט ביזיון!”, קרן הוסיפה: “ממש לא תקין הפסקת חשמל כזאת ארוכה ועוד בימים כאלה! לפני כמה חודשים גם בפארק המושבה הייתה הפסקת חשמל של מעל 8 שעות! פשוט ביזיון!! מעולם לא שמעתי על הפסקת חשמל ארוכה כזאת באף עיר בישראל!”.

 

מבדיקה שערכנו עם המוקד העירוני, נמסר: “נכון לשעה זו, הפסקת החשמל טופלה. קיבלנו דיווחים במהלך שעות הלילה על הפסקות חשמל נרחבות ביישוב, ומבדיקה שערכנו היה קצר בשנאי. בערך בשעה 3:00 בלילה התקלה טופלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן