news08.net/ads.txt

מעל 1,000 דו”חות חולקו ברמלה: “יש עלייה מדאיגה, מעל 700 מאומתים בקורונה”

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל העלה הבוקר (חמישי) סרטון בו מספר על התחלואה שעולה בימים האחרונים ברמלה ועל הכוונות של העירייה לטפל בנושא. במהלך מוצאי השבת הקרובה העירייה תקיים חגיגות בכל שכונות העיר באמצעות 6 ניידות שמחה.

 

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: “תושבי רמלה, אני פונה אלכם באופן אישי וקורא לכם לגלות אחריות אישית ולשמור על ההנחיות. שימו לב כי השנה עלינו לציין את חג שמחת תורה בצורה אחרת. בהתייעצות משותפת עם רבני העיר ומתוך דאגה לבריאות הציבור, החלטתנו לבטל את חגיגות שמחת תורה מחוץ לבתי הכנסת והפארקים. במהלך מוצאי השבת הקרובה העירייה תקיים חגיגות בכל שכונות העיר באמצעות 6 ניידות שמחה אשר יסיירו בעיר ואתם התושבים מוזמנים לחגוג בבית ובמרפסות בלבד. אני מדגיש כי קיים איסור לקיים חגיגות ברחובות, הכל מבוטל”.

עוד הוסיף: “יש לנו עלייה מדאיגה ברמלה, מעל 700 מאומתים בקורונה. לפני חודש היו לנו כ-230 חולים. רוב המאומתים נמצאים בבית, כ-30 מאושפזים בבתי חולים ועוד עשרות שהועברו למלוניות. מעל 1,000 תושבים נמצאים בבידוד. הקורונה הורגת חברים. בימים האחרונים העקומה החלה להשתטח והמצב משתפר. הסגר עובד חייבים להמשיך ולהפקיד להישאר בבתים. אם נישאר עיר אדומה יימשך אצלנו הסגר והכלכלה תיפגע, זה בידיים שלנו. כל אחד צריך לגלות אחריות אישית. בואו נשמור על רמלה בריאה. משטרת רמלה בשיתוף הפיקוח העירוני אוכפים את ההנחיות ומחלקים דוחות למפרים. רק בספטמבר האחרון חולקו מעל 1000 דוחות. אנו מגבירים את האכיפה כל אגפי העירייה מגויסים לסייע בנושא. אגף הרווחה פועל לסייע לתושבים שמתקשים. אני מקיים סדרת מפגשי זום עם ראשי הקהילות ועם מנהלי ומנהלות בתי הספר ומסביר את חשיבות ההנחיות. בסיוע עם המועצה הדתית, דיברנו עם כל הגבאים שלא להתפלל בתוך בית הכנסת גם גם במסגדים ובכנסיות. מתפללים רק בחוץ”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן