news08.net/ads.txt

נס ציונה: מעל 2000 איש בהופעה של עברי לידר

עברי לידר הגיע אתמול לנס ציונה, על רחבת מגרש הכדורגל שבספורטק העירוני התקיים במשך שעה וחצי המופע המושקע והמרגש שהתנהל בסדר מופתי. למעלה מ-2000 תושבים שרו עם עברי לידר את מיטב הלהיטים בניהם: זכיתי לאהוב, בחום של תל אביב, שכתב לשרית חדד, מישהו פעם, חולצת פסים, יותר טוב כלום ועוד.

המופע שהתקיים במסגרת בימות פיס, הופק על ידי החברה לתרבות ופנאי וכלל תאורה מושקעת ובמה מרשימה במיוחד. המופע התנהל בסדר מופתי. רבים מהתושבים נענו להנחיות העירייה, הגיעו רגלית לאירוע והציגו תו ירוק לעשרות הסדרנים שנפרסו במקום. הכניסות והיציאות מהמופע התקיימו באופן שוטף, ללא תורים או עיכובים.

ראש העיר שמואל בוקסר אמר לתושבים בפתח ההופעה: נס ציונה לא מוותרת על המוזיקה! תרבות היא חלק חשוב ומהותי מחיינו, גם בתקופת הקורונה ואנחנו פועלים להנגיש את מיטב התרבות לתושבים. אנחנו נמצאים עכשיו בספורטק הישן, שעתיד להפוך בקרוב לפארק ספורט חדש, בו נציב מתקני ספורט מתקדמים, שאתם בחרתם. אני מודה לכל השותפים על הפקה מוצלחת ומושקעת במיוחד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן