מעל 60 מנות דם נתרמו ע”י עובדי אסף הרופא

בנק הדם של מד”א בשיתוף המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא, יזמו יום מיוחד להתרמת דם של עובדי המרכז הרפואי. זאת, לראשונה במרכז רפואי ממשלתי בארץ, בעקבות המחסור החמור במנות דם בעקבות מגפת הקורונה. מעל 60 מנות דם נתרמו היום על ידי עובדי המרכז הרפואי שמיר, אשר באו ונרתמו למבצע החשוב בשת”פ עם מד”א.

אלי בין, מנכ”ל מד”א: “ברצוני להודות לסגל הרפואי ולהנהלת המרכז הרפואי שמיר – על שהתגייסו בכוחות מלאים למען עזרה לאחר. שירותי הדם של מד”א ניצבים מול מחסור חמור במנות דם שנגרם מהתחלואה הרחבה ומהמבודדים הרבים בעקבות נגיף האומיקרון. אנו מוקירים תודה לצוותים של המרכז הרפואי שמיר על שסייעו ותרמו עשרות רבות של מנות דם – במטרה להציל חולים רבים”.

ד”ר נעמי לוין, מנהלת בנק הדם בשמיר: “מדפי בנקי הדם בארץ ככלל ובשמיר בפרט ריקים. בגלל מגפת הקורונה אנשים רבים נמצאים בבידוד או מחלימים ולכן פוחדים לבוא ולתרום דם. אני שמחה שחבריי לעבודה נרתמו למבצע החשוב ובאו במיוחד לתרום היום דם ולשמש דוגמא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן