news08.net/ads.txt

מעקב: הורי הילדות מהאירוע ב”שפרינצק” הסכימו להמשיך את החוג למחול בבית הספר, למרות הטראומה, ובתנאי לשמירה אישית במהלך הפעילות

20170213_194911

הוריהם של הילדות שחוו טראומה בבית הספר “שפרינצק” בתחילת השבוע שעבר הגיעו הבוקר (ראשון) אל משרדו של מנכ”ל העירייה, דורון מילברג, ודרשו למצוא פיתרון ראוי ובטוח לקיום חוג המחול עבור הבנות.

בפגישה אשר התקיימה לבקשתם של ההורים נכחה גם יוספה חליבה, מנכ”לית החברה העירונית לתרבות ופנאי אשר הציגה בפני ההורים את האופציות הרלוונטיות לקיום החוג לרבות שמירה אישית להבטחת שלומן של הבנות במהלך שעות הפעילות עד להרגשת בטחון מלא של הילדות או עד לשעון הקיץ.

כמו כן הובטח להורים מקום מסודר עבור רכזת הפעילות ועבור הורים שיישארו לצפות בחוג.

ההורים הביעו סיפוק ושביעות רצון מנכונותם של מילברג וחליבה לפגוש בהם ולהעניק פיתרון עבור הילדות שמאז האירוע מתלוננות על סיוטים וחרדות.

בפרשה הקשה והמזעזעת שאירעה בשני שעבר ב”שפרינצק” חדרו ארבעה נערים שיכורים לחוג המחול, הציקו למורה ולרקדניות הצעירות מכיתות ה’ ו- ו’, גררו את חלקן לשירותים באכזריות תוך הפעלת כוח פיזי, על חלקן כיבו סיגריות ובנוסף נעלו את הדלתות עד להגעת כוחות המשטרה.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן