news08.net/ads.txt

מערך אכיפה מוגבר פקחים גם בחופים

עיריית אילת ממשיכה לעבות את מערך האכיפה והפעם בחופים. לאחר שהקימה העירייה את סל”ה– סיירת למען התושב הכוללת 12 פקחים ומגייסת בעת הזו גם פקחים לתחום הבניה והחניה, גייסה העירייה שני פקחים נוספים הפועלים בחופים. אלה מצטרפים לסיירת התיירות, לסל”ה ולשיטור העירוני.

פקחי החוף שהוסמכו על ידי הרשות, אמונים על אכיפת חוקי העזר בחופי הרחצה בתחומי הניקיון, הקמת אוהלים, לינה וכיו”ב. במסגרת תפקידם יבצעו פיקוח ושמירה על הסדר הציבורי, פיקוח על עבודות השדרוג בחופים, פיקוח על פי צו הסדרת החופים וכן פיקוח והסברה בנושא פלסטיק בחופי הים ובהמשך אכיפה של החוק האוסר על שימוש בפלסטיק בחופים.

הפקחים יפעלו בכפוף למחלקת חופים והצלה במינהל תפו”ח בעירייה ויגבירו כאמור את הפיקוח והאכיפה בחופים כחלק מהתכנית העירונית “עם הפנים לתושב”. מעבר לאכיפת חוקי עזר עירוניים, יענו הפקחים לקריאות המתקבלות במוקד העירוני ויסייעו גם למצילים בחופים המוכרזים. לצד פיקוח ואכיפה יזומים, יסיירו הפקחים לאורך החופים, יאתרו מפגעים ויעבירו לטיפול המחלקות הרלוונטיות בעירייה.

כזכור בקיץ האחרון גייסה העירייה בני נוער שפעלו כמשמר החופים לצד בני נוער מתנועת “שומרי המפרץ” ואלה נתנו מענה בהיבטים של שמירה על הסדר והניקיון, הסברה בנושא החד פעמי בחופים ועוד. גיוס הפקחים ייתן מענה של אכיפה לצד הפיקוח וזאת כדי לשמור על החופים נקיים, בטוחים, נעימים ומזמינים לטובת תושבי אילת והנופשים בה.

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן