news08.net/ads.txt

מערכת הבחירות בעקרון: צברי זקוק לקואליציה רחבה

חובב צברי ינצח על המקהלה כאשר דוד אבו, בצלאל דוד ואריק חדד יתבקשו להצטרף אליו לטובת תושבי עקרון והמשך פיתוחו של היישוב

ספירת הקולות בקרית עקרון הסתיימה רשמית לאחר יום בחירות אינטנסיבי ביותר. יום הבחירות עבר ללא תקלות מיוחדות, עם התלהבות והשקעה אדירה מצד כל הרשימות. אחוז ההצבעה עמד ביישוב הקטן על 70% והמשמעות היא שתושבי עקרון בהחלט יצאו לבחור. בסיכום תוצאות הבחירות, במועצה חובב צברי ברשימת חצ בתנופה קיבל 1536 קולות, אילן ירימי מרשימת הליכוד קיבל 1347 קולות, בצלאל דוד תנועת לב קיבל 1093 קולות, דוד אבו רשימת יד ביד למהפך עם 746 קולות, ואילו אריק חדד שכיהן כראש מועצה בעבר וחזר להתמודדות ברשימת עקרונים זכה ל-525 קולות. דסה קאסהון וטמנו סיטוטאו לא עברו את אחוז החסימה.

חובב צברי ראש מועצת קרית עקרון המכהן בחמש השנים האחרונות נחשב לכריזמטי ושקול בעשייתו. הוא הגיע אל הפוליטיקה בפרט והחיים הציבורים בכלל מהצבא, עת שירת בצבא קבע וכבר אז חלם להפוך את קריית עקרון ליישוב מוביל בתחום החינוך התרבות והספורט ואכן, פעל בדרך זו וקידם את היישוב בתחומים הללו תוך חיזוק מעמדו. בבחירות האחרונות הביע הציבור אמון בצברי כאשר מינה אותו לקדנציה נוספת ויחד עם זאת חיזק את מעמדו של אילן ירימי שכיהן כסגן ראש המועצה החל ממחצית הקדנציה. ירימי זכה ב-3 מושבים במועצה הבאה, דוד אבו שכיהן כסגן בתחילת הקדנציה זכה ל-2 מושבים, בצלאל דוד זכה אף הוא ל-2 מושבים ואילו אריק חדד למנדט אחד. עתה נותר לחובב צברי להקים קואליציה רחבה ככל שניתן על מנת להמשיך לנהל את קריית עקרון ביד רמה ולהוביל אותה בתנופה.

צברי: “אני מבקש להודות לתושבי קרית עקרון שנתנו לי את קולם בפעם השנייה, הציבור הביע את רצונו בקלפיות ואנו נמשיך לשרתו נאמנה. ברצוני להודות לתושבי קריית עקרון היקרים שמימשו את זכותם האזרחית והדמוקרטית. יחד נמשיך להוביל את קריית עקרון שלנו בחינוך, בתרבות, בספורט ובעשייה למען עתיד טוב יותר. ברכות לקהילה המשפחתית האיכותית, משימות רבות עוד לפנינו, התחדשות עירונית, התרחבות היישוב תוך שמירה על איכות ומצוינות”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן