עיריית חולון חתמה על הסכם עם חברת אורהייטק ג'י.איי.אס בע"מ להקמה, התקנה והפעלה של מערכת חירום לאומית מתקדמת לניהול אוכלוסייה ורציפות תפקודית. מדובר במערכת מבוססת טכנולוגיית ERPGIS, שמרכזת בפלטפורמה אחת את כלל המידע העירוני הקריטי – אוכלוסייה, תשתיות ונכסים – לצורך ניהול אירועי חירום בזמן אמת.
על פי העירייה, המערכת כבר הופעלה במהלך תקופת הלחימה האחרונה ושימשה כלי מרכזי לניהול מצבי חירום ולמתן מענה לתושבים. היא כוללת יכולות לניהול מידע אוכלוסייתי, איתור תושבים ומשקי בית, פינוי וסיוע בעת הצורך, והפצת הודעות ועדכונים בזמן אמת, לצד אינטגרציה עם מערכות עירוניות וגורמי חירום.
ראש העיר שי קינן אמר:
"המערכת החדשה היא הראשונה בארץ המסוגלת להתמודד עם מצבי חירום ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית ביכולת שלנו להיערך למצבי חירום ולתת שירות איכותי, מהיר ומדויק יותר לתושבי חולון, גם בתרחישים המורכבים ביותר."
סמנכ"ל התפעול העירוני, אמיר פרידמן, הוסיף:
"המערכת מאפשרת לנו לייצר מרכז שליטה ובקרה עירוני אחוד, המחבר בין כלל הגורמים הרלוונטיים בזמן אמת. יכולת זו משפרת באופן משמעותי את ניהול האירועים ומאפשרת לנו להעלות את רמת השירות לתושבים גם בשגרה וגם בחירום."
סמנכ"ל משאבי אנוש ומערכות מידע, שילה כרמון, ציין:
"המערכת מספקת לנו יכולת שליטה וניהול מתקדמים בזמן אמת, תוך שילוב בין מידע גיאוגרפי לנתוני אוכלוסייה ותשתיות. הניסיון שנצבר במהלך הפעלתה בתקופת הלחימה האחרונה מוכיח את הערך המבצעי הגבוה שלה ואת תרומתה לחיזוק החוסן העירוני."
הפרויקט כולל גם זמינות גבוהה במיוחד, מערכי גיבוי והתאוששות מאסון ותמיכה רציפה, במטרה להבטיח רציפות תפקודית גם בתרחישי חירום מורכבים.
◼️ חדשות חולון והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








