news08.net/ads.txt

מעתה, אימרו: כדורגלניות הפועל מרמורק – עיריית רחובות מקדמת קבוצת כדורגל לנשים

04_2983x3385

 

עיריית רחובות מעודדת את ענף הספורט בעיר ומעודדת גם נשים לקחת חלק בעולם הכדורגל: קבוצת כדורגל נשים תיפתח עם השלמת הסגל בשיתוף הפועל מרמורק.

בימים אלה תרים אחר שחקניות נוספות, בנות 16 ומעלה, על מנת להתחיל בפעילות הקבוצה כאשר ההשתתפות הינה חינמית וכל שחקנית תוכל להתאמן באופן סדיר עם הקבוצה, תקבל ציוד – חולצה, מכנס, גרביים ומגנים ויהיה לה ביטוח. האימונים צפויים להתקיים במגרש החדש, בדשא הסינטטי בסמוך לבריכת וייסגל או במגרש הפועל מרמורק, בימי שני וחמישי בשעה 21:00 כאשר הסגל ימנה 18 שחקניות – זהות המאמן עדיין אינה ידועה.

מנהל אגף הספורט, איציק עובדיה: “ספורט הנשים ברחובות הוא תחום שאנו רוצים מאוד לקדם והפעם גם בענף הכדורגל, ולפיכך השקענו מאמצים ותקציבים על מנת לקדם את הפרויקט, תודה לאגודת הפועל מרמורק על שיתוף הפעולה ובהצלחה לקבוצת הנשים”.

מעוניינות להצטרף לקבוצת הכדורגל של העיר? צרו קשר עם דורין – 052-7892354 או עופרי – 050-9444813.

יצוין כי באגף הספורט שבחברה העירונית לתרבות וספורט מקדמים ספורט נשי גם בקבוצות הגיל לנערות ולילדות. כמו כן, רחובות נבחרה כאחת מהרשויות המשתתפות בפרויקט הלאומי “אתנה” בשיתוף משרד התרבות והספורט, בענפי הספורט – שחיה, כדוריד וכדורסל.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן