news08.net/ads.txt

מפגש אלופים בתדיראן: המנכ”ל משה ממרוד, אירח את שגיא מוקי אורן סמדג’ה, לרגל הזכייה במדליית הזהב בתחרות הגראנד פרי

משה ממרוד, מנכ”ל ובעל השליטה בתדיראן אירח הבוקר (שני) את הג’ודוקא שגיא מוקי ומאמן נבחרת ישראל בג’ודו, שלו אורן סמדג’ה לקבלת פנים וארוחת בוקר חגיגית לרגל הזכייה במדליית זהב בתחרות הגראנד פרי שנערכה בתל אביב בסופ”ש האחרון.

תדיראן הינה נותנת החסות הראשית לג’ודוקא שגיא מוקי ב-4 השנים האחרונות הכוללת סיוע וליווי באימונים ובתחרויות ברחבי העולם. תדיראן מלווה את שגיא מוקי באופן צמוד עוד מההכנות לאולימפיאדת ריו דה ז’נרו בברזיל בה מוקי סיים במקום החמישי.

במשרדי חברת תדיראן בפתח תקווה נערכה הבוקר קבלת פנים חגיגית לכבוד הג’ודוקא שגיא מוקי שזכה בפעם השלישית ברציפות במדליית זהב כשהפעם בתחרות הגראנד פרי בתל אביב. קבלת הפנים כללה ארוחת בוקר, הענקת מתנה של תדיראן לשגיא מוקי עם הקדשה מרגשת.

ממרוד כמו תמיד התרגש מאוד מהמפגש עם שגיא מוקי ואמר לו: “הרגלת אותנו לרף מאוד גבוה לאחר שזכית ב-3 מדליות זהב ברצף, החל מאליפות אירופה בישראל, דרך התחרות ההיסטורית באבו דאבי שבזכותך ניגנו את התקווה שם ועד לגראנד פרי בסופ”ש האחרון. אני גאה בך וכל משפחת תדיראן גאים בך. עלה והצלח ואנו מחכים לעוד מדליות מזהב כמובן.”

הג’ודוקא שגיא מוקי אמר: “אני רוצה להודות לתדיראן על התמיכה הארוכה והצמודה, גם בתקופות שהיתי פצוע ולא הבאתי מדליות. תדיראן ומשפחת ממרוד תמיד היו שם עבורי ואת זה לעולם לא אשכח להם, לכן היה לי הצורך להגיע אליהם עם המדליה לפני כולם..  עוד לפני ראש הממשלה”.

אורן סמדג’ה, מאמן נסחרת ישראל בג’ודו אמר: “התמיכה הכלכלית והמורלית של תדיראן בשגיא מוקי לאורך נתנה לו את השקט ואפשרה לו להגיע להישגים המדהימים שלו בשנים האחרונות. תדיראן תמיד היו מאחוריו וזה ראוי להמון הערכה מבחינתי.”

(צילום: אביב חופי)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן