news08.net/ads.txt

מפגש הנהגת מש”צים ע”ש צור אלפי ז”ל יתקיים השבוע במזכרת בתיה

זוכרים את צור אלפי ז”ל. גרעין הנהגת מש”צים ע”ש צור אלפי ז”ל שנספה באסון נחל צפית, יקיים מפגש הנהגה לזכרו, ביום שלישי, 26/4/2022 בין השעות 17:00-19:00 בחטיבת הביניים ע”ש רבין.

כזכור, אסון נחל צָפִית אירע ב-26 באפריל 2018, ובו נספו תשע נערות ונער אחד, תלמידי המכינה הקדם-צבאית בני ציון שלוחת תל אביב ומועמדים ללימודים במכינה. הנערים שיצאו לטיול גיבוש בנחל צפית נקלעו בדרכם לשיטפון בזק עז, בעיצומו של פרק גשם חריג בעוצמתו לעונה.

האירוע המצמרר התרחש בשעה 14:27 אז התקבלה במוקד 101 של מד”א שיחה שבה דווח על קבוצה של כ-25 מטיילים, נערים ונערות אשר נקלעו לשיטפון בנחל צפית באזור צומת הערבה. בתחילה 8 נערות ונער שחולצו על ידי צוותי יחידות חילוץ ומסוקי יחידת 669 של חיל האוויר הועברו לטיפול צוותי מד”א ומותם נקבע בשטח. 13 נערים ונערות חולצו בשלום ולא נזקקו לטיפול רפואי. ההלם, גם על פני המחלצים היה ניכר.

פאראמדיק מד”א ניר יפת סיפר אז: “המראה היה קשה מאוד. ביצענו במקום מיון ראשוני כשהנפגעים שהגיעו אלינו היו מחוסרי הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלו מחבלות ומסימני טביעה. בסיוע כוח רפואה של צה”ל ביצענו בדיקות רפואיות ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם של צעיר אחד ושמונה צעירות. התחושה קשה מאוד, הייתה לנו תקווה שיחלצו אלינו נפגעים שניתן להצילם אך לצערנו נותרנו חסרי אונים, הנפגעים שהגיעו אלינו היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם”.

הרשמה למפגש לזכרו של צור אלפי ז”ל:

https://forms.gle/9XvzG4nF3M9fz46N8

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן