news08.net/ads.txt

מפגש מרגש בין המלאכים מאיחוד הצלה לניצול מדימונה

מתנדבי איחוד הצלה שביצעו החייאה מוצלחת (תוך מתן שוק חשמלי) נפגשו עם האיש שהצילו

חובשי איחוד הצלה שהיו במהלך אבטחה רפואית במרוץ דימונה הוזעקו לאדון שהתמוטט בתוך שטח המירוץ.

במסגרת פרויקט “מציל ניצול” של מטה מתנדבים ותפעול בארגון המתנדבים הלאומי – איחוד הצלה הניצול יורם הזמין את החובשים לסעודת הודיה והוקרה על הפעילות הענפה. במהלך המפגש המרגש יורם העניק למצילי חייו תעודות הוקרה.

הניצול יורם אמר להם: “תודה רבה על כל המסירות של כונני איחוד הצלה ושל כלל מנהלי הארגון להצלת חיים במסירות ובמקצועיות בזכותכם אני כאן”.

ליעד אוחנה פרמדיק ראשי של איחוד הצלה והפרמאדיק האזורי גל מזור סיפרו לו במפגש: “בזכות הזריזות והידע המקצועי שרכשנו באיחוד הצלה יכולנו לסייע לך, אנו מתרגשים לראות אותך שוב על הרגליים חי ומחלים”.

יוסף אבו געפר נהג אמבולנס באיחוד הצלה שהגיע ראשון סיפר: “דיווחתי לאחור שאני בהחייאה ובקשתי סיוע של נוספים צוות האמבולנס אנס אבו סרחאן ועמר אבו סרחאן החלו בביצוע עיסויים והנשמות ומתן שוק חשמלי באמצעות הדפיברילטור שנמצא ברשותם, שלאחר מכן מצטרפים אליהם צוות הטיפול נמרץ שהמשיך בטיפול תרופתי עד להחזרת הדופק והנשימה”.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן