news08.net/ads.txt

מפלגת העבודה: עמיר פרץ הוא היו”ר החדש של מפלגת העבודה. יקי ניסנבאום: “הבן גוריון החדש של המפלגה”

עמיר פרץ הוא היו”ר החדש של מפלגת העבודה, זאת לאחר שהתקבלו תוצאות האמת בפריימריז של מפלגת העבודה. פרץ עם 47% ואחריו סתיו שפיר עם 26.9% שהפתיעה ואיציק שמולי במקום השלישי עם 26.3% מקולות המצביעים. אחוז ההצבעה הסופי עמד על 46%, כ-30 אלף חברי מפלגת העבודה השתתפו בבחירות.

כ-30,000 מתפקדים יצאו ביום חם עם המון שיבושי תנועה להצביע ולבחור את היו״ר החדש לאחר המפלה בבחירות האחרונות עם אבי גבאי שכמעט והביאו למחיקתה של המפלגה אשר הקימה את המדינה והייתה מפלגת שלטון במשך שנים רבות. למרות כל זאת יפה לראות שמתפקדי העבודה ופעיליה עדיין מאמינים בכוחה להשתקם ולשוב להיות גורם חשוב בפוליטיקה הישראלית, והם הגיעו שוב לקלפי על מנת לבחור את היו״ר החדש.

לדברי יקי ניסנבאום מזכיר המפלגה ברחובות, “יפה לראות אנשים שכבר עברו את גיל ה-90 מגיעים לקלפי כדי לבוא ולבחור את ה״בן גוריון״ החדש של המפלגה. הבן גוריון החדש הוא האיש עם השפם משדרות שהביא לנו את כיפת ברזל והציל חיי מאות ישראלים, האיש אשר העלה את חוק פנסיה חובה והעלה את שכר המינימום ונתן למאות אלפי ישראלים כיפת ברזל חברתית. עמיר פרץ מקבל מפלגה במצב הכי קשה שלה מעולם עם 6 מנדטים בבחירות האחרונות וקופה ריקה מכספים ומטרתו היא להביא אותה בחזרה למרכז העניינים תוך שאיפה לקבל 15 מנדטים בבחירות הקרובות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן