news08.net/ads.txt

מפקד המשטרה הבא של רחובות, סנ”צ שרון מנור טרם מונה – הפשע בעיר חוגג. בכיר בעירייה: “ההתנהלות של שוטרי משטרת רחובות – בושה”

משטרת רחובות

מתי כבר יחול השינוי ברחובות העיר – על השאלה הזו בוודאי עוד אין תשובה והמחיר הוא הוונדליזם, הסמים בבית הספר, מקרי האלימות הרבים והפריצות לדירות ורכבים – כל אלה יכולים להעיד כי אין סדר כלל במשטרת רחובות וככל הנראה הסיבה המרכזית היא כי אין מפקד תחנה בפועל.

כזכור בשלהי יוני אשתקד מונה סגן ניצב שרון מנור לתפקיד מפקד משטרת רחובות אולם השר גלעד ארדן עוד לא חתם על המסמך לתחילת עבודתו ולפיכך, מנור לא החל בתפקיד. סנ”צ שרון מנור מאייש תפקיד כקצין האגם של מג”ב דרום והמוניטין הצבאי של כולל תפקידים פיקודיים במג”ב חברון ובמג”ב במרכז.

“אין מפקד תחנה ורואים את זה בשטח”, אמר היום (שישי) לרחובות היום” בכיר בעיריית רחובות, “הההתנהלות של שוטרי משטרת רחובות פשוט בושה, השוטרים מתנהלים בצורה לקויה ומרגישים את זה. המזל הגדול הוא שלמרות כל האירועים, העיר יחסית רגועה”. גורמים בעירייה, לרבות מחלקת החינוך, מנסים לצמצם את תופעת האלימות אשר צברה תאוצה בקרב בני הנוער אולם העובדה כי אין הלכה למעשה עם מי לדבר עוצרת כל פעולה אפשרית עתידית.

גולשים יקרים, לקבלת החדשות בזמן אמת, הנכם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה של “רחובות היום” מחנות ההורדות שבסמארטפון שלכם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן