news08.net/ads.txt

מפקד השיטור העירוני וסגנו, סיימו את חגיגות העצמאות בבית החולים לאחר שרכב פגע באופנוע עליו רכבו

ניידת הערב

בסמוך לשעה 2 וחצי בלילה, עת עשו את דרכם מפקד השיטור העירוני ברחובות, פקד יוסי מסאלי וסגנו על גבי אופנוע בדרכם הבייתה, דווח על תאונת דרכים בה היו מעורבים לאחר שנהג רכב פגע בהם. התאונה התרחשה בכביש דרך יבנה, לפני מחלף כפר גבירול שם הוטחו השניים על הכביש.

כביש דרך יבנה, לפני מחלף כפר גבירול. זירת האירוע, אמש
רק בריאות. פקד יוסי מסאלי

צוותים של מגן דוד אדום הגיעו למקום במהרה ופינו אותם אל בית החולים ‘קפלן’ במצב קל עד בינוני, כתוצאה ממכות יבשות ושפשופים. נהג הרכב אשר פגע בהם עוכב לחקירת בתחנת המשטרה ונשלח לבדיקת שכרות. אל זירת האירוע הגיעו שוטרי התחנה בפיקודו של מפקד התחנה, סנ”צ שרון מנור. השוטרים סגרו את קטע הכביש בכדי לאפשר לבוחן תנועה משטרתי לאסוף ממצאים אודות התאונה.

חברים ליחידת השיטור העירוני קיבלו את דבר התאונה בהלם. “כל הערב הם סייעו בניהול מופתי של מערך האבטחה, דילגו ממתחם למתחם ופעלו על פי הנחיות המפקדים שבראשם מפקד התחנה, שרון מנור”, סיפר אחד מהם, “אחרי שהכבישים נפתחו לתנועה רוב השוטרים התחילו לחזור לבתים, כדי לישון קצת ולהתכונן לסייע בהמשך מערך האבטחה של מסע האופניים והפעילויות האחרות המתוכננות בעיר. כשסיפרו לנו על התאונה היינו בשוק, מזל שהם יצאו כך ולא קרה משהו חמור יותר, מה שחשוב כרגע זה שיהיו בריאים”.

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי “צעיר במצב בינוני ופצוע קל עד בינוני טופלו על ידי מתנדבי איחוד הצלה סניף רחובות בזירת תאונה עם מעורבות רכב ואופנוע, עד להגעת אמבולנס. הפצועים שרכבו יחדיו על האופנוע סובלים מחבלות ופציעות ובהכרה. נסיבות ואופי התאונה בבדיקה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן