news08.net/ads.txt

אורח מיוחד בבית הספר ממ”ד הרמב”ם בקריית גת

מפקד חיל האוויר לשעבר האלוף במיל. אליעזר שקדי התארח בבית הספר ממ”ד הרמב”ם בקריית גת. האלוף הרצה בפני התלמידים ברוח הימים האלה, על ספרו והעניק פרס לכיתה המנצחת בתחרות הבית ספרית “למה מי זה מייקל”. לאחר מכן קיים הרצאה מרתקת אשר עסקה במספר מסרים וערכים חשובים בעיקרם: על הזכות, הכבוד והנס לגדול במדינת ישראל ועל גודל הנס שבקיומה. לאחר מכן, שוחח עמם על מסרים חשובים ובולטים מתוך מסע חייו ומתוך ספרו המרדת “למה מי זה מייקל”. 

מנהל בית הספר, הרב יצחק וינברגר אמר: לאחר קריאת הספר “למה מי זה מייקל היה לי חלום – שכמה שיותר תלמידים ותלמידות יקראו את הספר ויקבלו ממנו תובנות לחיים. לכן, החלטתי על יציאה למבצע שכלל תחרות קריאת הספר “למה מי זה מייקל”, הפקת למידה משמעותית מתוך הקריאה, ויישום של התלמידים בבתיהם. לאחר כ-3 חודשים, זכינו באושר גדול, לארח את מחבר הספר, אליעזר שקדי, ששוחח עם התלמידים על הספר, על הצבת מטרות, על הוקרה והודיה על מדינת ישראל והחשיבות של כל זאת היא רבה – שכן הם דור העתיד. מרגש היה לראות איך התלמידים קוראים את הספר בשקיקה, לומדים ומפנימים את המסרים החשובים. מרגש אף יותר היה לראות תלמידים נרגשים לקראת המפגש עם האיש, הסופר, האלוף. אני רוצה להודות באופן אישי לאליעזר שקדי, שמהרגע שחלמתי על הרעיון, הוא התגייס וסייע בכל כוחותיו להצלחת המבצע, וכן על המענה שלו לשאלות התלמידים בנחת, באהבה ובסובלנות. סיום המבצע נקבע דווקא לימים אלו, שבין יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ויום העצמאות. עשרת ימי התשועה הללו, הינם הזדמנות נפלאה ומיוחדת במינה, עבור התלמידים להתחבר ולהיות חלק מהחלום של מדינת ישראל, בבחינת “בשוב ה’ את שיבת ציון היינו כחולמים” זאת לצד פיתוח והעצמת החלום האישי של כל אחד ואחד מהם כפי שכתב הראי”ה קוק: החלומות הגדולים יסוד העולם הוא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן