מפקד יחידה 360 בוועדה לביטחון לאומי: באירוע אר”ן יש לשלב את כלל הארגונים ולמצות הפוטנציאל 

“בשעת חירום צריכים למצות את כל הכח של ארגוני המתנדבים ולהשתמש בהם בצורה מסודרת ובפריסה רחבה”

מפקד יחידה 360 בועדה לביטחון לאומי: “בשעת חירום מדינת ישראל חייבת לקחת בחשבון את כלל ארגוני המתנדבים ולמצות את הפוטנציאל הקיים”

הוועדה לביטחון לאומי בראשות ח”כ צביקה פוגל, התכנסה ביום שני האחרון בהשתתפות נציגים ממשרדי הממשלה, רשויות החירום וארגוני ההצלה, כדי לדון במענה הראשוני להפעלת שירותי ההצלה באירוע רב נפגעים, כהערכות לקראת הזירה הצפונית ותרחיש עלטה.

בדיונים השתתפו גם נציגים ממשפחות החטופים שהפצירו בחברי הכנסת, “לפני שאתם נערכים לאר”ן שיתקיים בעתיד, תטפלו באר”ן שעדיין מתנהל בימים אלה במדינה”, אמרו במקום נציגי המשפחות.

בשל העובדה שבתרחיש של מערכה צפונית, הגופים הממשלתיים הרשמיים צפויים להיות מאותגרים ולעבוד בתפוסה מלאה, קיימת חשיבות מכרעת לגופי המתנדבים ולאפשר את הגעתם למקום.

יו”ר הוועדה ח”כ פוגל הדגיש בדיון בפני נציג משרד הבריאות, כי “בשעת חירום צריכים למצות את כל הכח של ארגוני המתנדבים ולהשתמש בהם בצורה מסודרת ובפריסה רחבה”. ח”כ מירב בן ארי, הדגישה בדיון את הצורך באחדות ובשיתוף הפעולה בין כל הארגונים.

מפקד יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי אלחנן רוט שהשתתף בדיון, סיפר למשתתפים על הפעילות המסורה של המתנדבים באירועי השביעי באוקטובר. רוט הצטרף לדבריו של היו”ר וביקש ממבקשי ההחלטות, לקחת בחשבון את כלל ארגוני המתנדבים, למצות את הפוטנציאל הקיים ולשלב אותם יחד עם גופי החירום וההצלה הרשמיים.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחידה 360

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן