news08.net/ads.txt

מפקד פיקוד העורף בביקור התרשמות בגדרה; ראש המועצה יואל גמליאל: “הגיע אלינו לעמוד מקרוב על המאמצים”

מפקד פיקוד העורף, האלוף אורי גורדין, קיים ביחד עם צוותו ביקור בגדרה. האלוף גורודין וצוותו שמעו סקירה על הנעשה במושבה הן בהתמודדות עם בלימת התפשטות נגיף הקורונה והן בנוגע להיערכות המועצה לשעת חירום. האלוף גורודין ציין כי הרשות המקומית היא אבן היסוד הנותנת מענה ישיר לתושב ולפיכך  – שיתוף הפעולה המתקיים בין הפיקוד לרשויות המקומיות הינו בסיס עבודה של התנהלות מקצועית ומדויקת. 

 

מפקד פיקוד העורף הביע את התרשמותו מהמלאכה שמובילה המועצה המקומית בתחומים בהם עסקה הסקירה תוך שהוא מציין את המידע לציבור בשילוב האכיפה והחקירות האפידימילוגיות המתבצעות באופן שוטף ביישוב.

יואל גמליאל, ראש המועצה המקומית גדרה: “תודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה ההדוק, על המענה והסיוע בכל עת ובכל יוזמה של המועצה המקומית. אני מודה באופן אישי לאלוף אורי גורדין על שהקדיש מזמנו וביחד עם צוותו הגיע אלינו לעמוד מקרוב על המאמצים. אני קורא לתושבים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות, רק ביחד נוכל לקטוע את שרשרת ההדבקה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן